نظرات درباره کتاب زندگی حسینی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب زندگی حسینی اثر محمدرضا زائری

نظرات کاربران درباره کتاب زندگی حسینی

انتشارات:انتشارات خیمه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۷ رأی
۴٫۱
(۱۷)
سیّد جواد
کتاب صد و پنجاه و هشتم برنامه مطالعه از طرح کتابخانه همگانی ، کتاب خوبی بود و خیلی لذت بردم ، فایل پی دی اف بود و خیلی کلافه شدم ، خیلی لذت - خیلی کلافه = کم لذت !!!!!
سیّد جواد
سلام. تشکر از شما
💝Mom M
سلام ایپاب شد
ادریس
اللهم عجل لولیک الفرج. یا صاحب الزمان(عج) من بسیار پسندیدم رسومات رایج در ایام محرم را بیان کرده است.
brightstar
کتابی نامسنجم است که مطالب روزنامه واری در آن نگارش شده است. مطالبی که می تواند به صورت مقاله در روزنامه ها چاپ شود.البته در مجموعه ی کتاب نقد های ارزشمندی به مراجع تقلید یا مشکلات جامعه ی اسلامی شده است ولی انتخاب این کتاب برای مسابقه انتخاب نادرستی بود. کتاب باید مطالبی را ارائه کند که سالیان سال ارزش خوانش داشته باشد، اینکه چهره ی حضرت عباس در اثر مشهور داوود میرباقری حذف شد موضوع روز آن دوران است و نه حالا که نمی دانم ار چاپ اول کتاب چند مرتبه گذشته. کتاب خوب کتابی پویاست. بیان بدیهیات جامعه ی اسلامی در ماه محرم مطلبی نو یا بدیع نیست و تا حد زیادی کسالت آور است، پوشیدن لباس سیاه و شربت و نذری دادن و احوال مردم در ماه محرم و... فضای بدیهی و روشن است برای هر ایرانی. مگر آنکه نگارش این کتاب مخاطب "خاص" داشته باشد و مخاطب خاص آن غیرایرانی ها باشند که اگر چنین است نقد اصلی به "طاقچه" و عوامل پشت صحنه است که چرا این کتاب را برای مسابقه ی" محرم خوانی" برگزدیند؟
محمدحسین
مطالب کتاب نامنسجم بود ولی به مراجع تقلید نقد نداشت ، منظور نویسنده این بود که با درگیر کردن مراجع در مسائل جزء ارزش مراجع پایین میاد.
Mary
شما که واسه همه کتابهای مسابقه محرم خوانی تخفیف گذاشتید لطفا واسه کتاب زندگی حسینی هم بزارید
F Abbasi
کتاب خوب و مفیدی بود و به زیبایی تحریر شده بود....فقط اینکه کتاب انسجام و یکپارچگی کافی را نداشت. مطالب نوشته شده در انتهای کتاب با مطالب ذکر شده در ابتدا ی کتاب از هم فاصله داشتند.

حجم

۱۱۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۱۱۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد