نظرات درباره کتاب گلستان یازدهم و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب گلستان یازدهم اثر بهناز ضرابی‌زاده

نظرات کاربران درباره کتاب گلستان یازدهم

۴٫۷
(۲۴۴)
علیرضا خندان
کتاب بسیار جذاب و روانی بود. یک روایت عاشقانه از زندگی شهید علی چیت سازیان و همسرشون. پیشنهاد میکنم حتما این کتاب و کتاب دلیل رو مطالعه کنید
مهرابی
عالی بود
ای غریب تر از حسین(ع)یا صاحب الزمان(عج)
خیلی قشنگ بود من خیلی دوست داشتم حتما بخونیدش
علی(م)
کتاب خوبی بود، از نظر کتابخوان هم مشکل پانویس ها که در کتاب وقتی مهتاب گم شد وجود داشت، در آپدیت جدید و این کتاب حل شده.
سَماٰ
به نظر من این کتاب واقعاً عالی بود در کنار اینکه جنگ رو به خوبی به نمایش می‌گذاشت عاشقانه خوبی هم در کنارش داشت
BoOk WorM
بجز داستان زندگی مشترک این شهید بزرگوار، بلکه در اواخر کتاب عنایت ایشون رو هم خواهید خوند. از دستش ندید...
کاربر ۵۰۴۴۷۷۸
شروع کتاب برای بعد از شهادت همسر راوی هست، انتخاب خوب نویسنده، تا برای خواننده امروزی مقدمه باشه برای درک آنهمه ایثار. هنگام خواندن کتاب ناخوداگاه نگران رسیدن خاطرات زمان شهادت بودم،اما وقتی فراز شهادت رو مطالعه میکردم، همه خاطرات برای خودم از شهادت پدرم که اون زمان فقط نه سال داشتم زنده میشدن.اینو گقتم تا درکم رو از شرایط این بانو بزرگوار بروسونم.تاریخ افتخار خواهد کرد به نسلی که اینچنین ایثار کردند تا ایرانمان سربلند بماند.
faezeh hosseini
کتاب خیلی خوبیہ
کاربر 6488854
متأسفانه قیمت کتابهاتون خیلیییی زیاده از ۲۶ تومن شد ۷۰ تومن چه خبرتونه
دختریـ از تبار کتابـــــــ✨🦋
قشنگ وزییا 🙏🏻
محبوبه زارعی
این کتاب، نمایشگر مظلومیت همسران شهداست. همسر شهید چیت سازیان در اوج شور جوانی، تمام رویاهای دخترانه خود را کنار گذاشت و همسفر مردی کربلایی شد. با این کتاب گریستم و دیدم که چقدر مدیون همسران شهدا هستیم.
♡zahra♡
من درمورد شهید چیت‌سازیان هیچی نمیدونستم، تنها اطلاعاتم از ایشون این بود که اسمشون برام آشنا بود!!! حتی یادمم نمیاد کجا شنیده بودم اسمشون رو. با چند صفحه اول و شروع کناب بغض کردم و انگیزه شد که زودتر بخونمش ولی اواسطش برام کند میگذشت ... دلیلش رو نمیدونم و مدام داشتم خودم رو با همسرشون مقایسه میکردم و میدیدم که طبیعیه که ایشون به همچین جایگاهی رسیدن و من اندر خم یک کوچه... ولی بازم برام کند گذشت ... تا اینکه حدودا ۱۰۰ صفحه آخر کتاب (برای من توی طاقچه با سایز فونت تنظیم شدم ۳۶۸ صفحه بود ، یعنی حدودا از صفحه ۲۴۰) که اشکام شروع به ریختن کرد تااااااا پایانش... این ۱۰۰ صفحه ، باعث خاص شدن کتاب برای من شد و دلم میخواست با تمام وجود و با صدای بلند گریه کنم و چه قدر سخت بود برام که خودمو کنترل کنم تا همسر و پسرم با صدای گریم و فین فینم از خواب بیدار نشن... مخصوصا جاهایی که نوشته بود همسر و خانواده شهید بی صدا گریه میکردن.... در کل خیلی خوب بود😍😭 ولی حسم اینه که ضعیف نوشته شده بود واقعا این آخرای کتاب بود که منو خیلی جذبش کرد... حس میکنم جا داشت خاطره‌نگار خیلی قوی تر بنویسه!🤐
raz.summer
عالی بود و خیلی اثرگذار
Marzieh Ahmadi
این شهید دوست داشتنی را در کتاب های دیگر یافتم و به دنبال آشنا شدن بیشتر با ایشان این کتاب را خواندم خدا رحمت کند همه شهدای عزیز را.
آرزو مهدیار
بسیار کتاب متاثرکننده ایه بخصوص شروعش غریبی خانواده شهدا رو به نمایش میکشه چقدر ما مدیون ایناییم
الهام
کتاب خاطرات همسر شهید علی چیت سازیان است بسیار روان و دلنشین بود به نظرم خیلی بدهکار شهدا و خانواده های ایشان هستیم
ehsani
کتاب جذاب و دلنشینی بود
کاربر ۲۰۴۶۶۴۹
خیییییلی کتاب خوبیه پیشنهاد میکنم حتما بخونید
سیده فاطمه کمانی
واقعا کتاب محشری بود ...علاوه بر بار عاطفی ماجرا ، خط زمانی داستان هم خیلی جالب بود
sadaf
من شهید بزرگوار علی چیت سازیان رو تا حدودی در کتاب وقتی ماه کامل شد که خاطرات جانباز شهید علی خوش لفظ بود شناخته بودم، بعد که این کتاب رو خوندم غرق شدم در شخصیت و اخلاق و زندگی این شهید بزرگوار بسیار زیباست واقعا زندگی شهدا رو میشه کلیاتی از هر جنبه (دینی_اخلاقی_روانشناسی_سبک زندگی_رمان عاشقانه)برای آموزش خود در نظر گرفت.یعنی انگار با خوندن یک کتاب از شهدا تمام کتاب ها از هر سبکی رو خوندی.همچنین جا داره از خانوم پناهی روا(همسر شهید)هم بسیاااار تشکر کنم از اینکه انقدر خاطراتشون رو با جزئیات در عین حال روان تعریف کردن .توصیه میکنم کسانی که این کتاب رو خوندن کلیپ مربوط به این کتاب و همچنین برنامه ی نیمه ی پنهان ماه رو هم نگاه کنن .

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
۵۹,۵۰۰
۳۰%
تومان