نظرات درباره کتاب درمان شوپنهاور و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب درمان شوپنهاور اثر اروین  د. یالوم

نظرات کاربران درباره کتاب درمان شوپنهاور

انتشارات:نشر قطره
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۴۶ رأی
۳٫۵
(۴۶)
کاربر ۲۷۹۳۱۲۴
این کتاب فوق العاده بود و من از تک تک صفحات این کتاب درس زندگی آموختم علاوه بر آشنایی با شوپنهاوور فیلسوف معروف یک رمان فوق العاده آموزنده هم هست
top wonders
ممنون از عوامل نرم‌افزار طاقچه که به رایگان این کتاب جذاب‌رو در گردونه نوروز ۱۴۰۳ به من هدیه دادن،دمتون گرم و خداقوت😍🙏
Mary Jaan
توصیه میکنم این کتاب جذاب رو بخونید
N A.d.
این کتاب تا ابد یک گوشه از ذهنم باقی میمونه. اروین یالوم توی این کتاب درس زندگی میده. درس زندگی کردن نه فقط زنده بودن.
ممد د وایز من
عجب نویسنده ای. به چنتا موضوع بسیار پیچیده در قالب یک داستان و یک زندگی نامه توی کل کتاب اشاره می‌کنه جوری که نظرش نمی‌تونید قبول نکنید.
scorpion
اگر از موضوعات روانشناسی و فلسفی خوشتون میاد ، این کتاب از یادتون نخواهد رفت و از اینکه داستان به پایان میرسه ناراحت خواهید شد، چون از ابتدا کتاب شمارو درگیر خودش میکنه و رفته رفته زیبایی و گیرایی کتاب کنار گذاشتنش رو براتون سخت میکنه. موضوعاتی که فلسفه و روانشناسی میتونن به انسان در انها کمک کنند به اندازه بزرگی و پیچیدگی های خود زندگی هستن، از این رو نمیشه بگیم همه موضوعات به یک اندازه برای همه افراد مهم هستن یا باید در تمامی این موضوعات خبره باشند؛ در این بین موضوعاتی هستن که میشه به آن ها ارزش بیشتری داد، چون ممکنه در زندگی خیلی ها اتفاق افتاده باشن و از این رو دانش و آگاهی در مورد اون ها میتونه به ما کمک زیادی بکنه، که اتفاقاً هم این کتاب با رویه خاص خودش به این موضوعات مهم و پر تکرار اما عموماً پنهان در زندگی میپردازه که بیشتر راه‌حل های کتاب هم از طرز فکر آرتور شوپنهاور گرفته شده و در بعضی موضوعات دیگه هم از بقیه فیلسوفان نقل قول شده تا کتاب به هدفش نزدیکتر بشه که کمک به خواننده در مسیر شناخت بهتر خودش و زندگیش هست. این کتاب میتونه شمارو در حدی درگیر خودش بکنه که شاید بعد از کلی تفکر و درگیری ذهنی ، به خودتون بیایید و ببینید که مدتی گذشته و اصلا یک کلمه دیگه هم در کتاب جلوتر نرفتید و داشتید در مورد یک باور ذهنی فکر میکردید که بسیار پنهان و مرموزانه در زندگی خود شما هم وجود داشته و حالا کتاب با بیان شیوا و واضح خودش یک نور افکن روی این باور و بینش انداخته تا شمارو باهاش رودررو کنه. این اولین کتابی هست که من از اروین دیوید یالوم میخونم و مطمعناً آخرینش هم نخواهد بود چون بینش این انسان بسیار بدیع هست و خود این کتاب به مثل یک روان‌درمانگر حرفه‌ای سعی در این داره که با بیان داستان چند فرد ، که عموما هم قرار نیست فعالیت فیزیکی پرجنب و جوشی داشته باشن، در مسائلی به ما کمک کنه که نتیجه فعالیت پرجنب و جوش و پر فرازونشیب افکار آنهاست. (به شخصه فکر نمیکنم از مطالعه این کتاب پشیمون بشید) با تشکر که وقت گذاشتید.🙏 (یک ساعت فکر کردن بهتر از هفتاد سال عبادت است)
Hamid
کتابه خیلی خوبی بود
م. فیروزی
می‌شه این کتاب رو بارها خوند و هربار ازش یک نکته‌ی جدید یاد گرفت. ترجمه‌ی خوبش هم بی‌تأثیر نیست. روان و ساده. سپاس از طاقچه.
ZahrA
مثل بقیه ی آثار اروین یالوم فوق العاده بود. نثر شیوای اثر ،داستان گویی و در خلال اون بیان مهم ترین موضوعات جهان هستی کار هر کسی نیست و از کمتر نویسنده ای برمیاد. بعضی کتاب ها اینجورین که وقتی تموم میشن با خودت میگی کاش نخونده بودمش تا فرصت لذت دوباره خوندنش رو در زندگی می‌داشتم...درمانِ شوپنهاور از این دست کتاباس 😍
پوریا
کتابی که نیاز به حوصله داره و یکم طول می‌کشه تا وارد موضوع اصلی بشه بنظرم می‌تونست بهتر باشه اگه شخصیت ها و روایت آن ارتباط بیشتری باهم داشتن.

حجم

۴۱۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸۸ صفحه

حجم

۴۱۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸۸ صفحه

قیمت:
۱۷۱,۰۰۰
۸۵,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد