نظرات درباره کتاب بیرون ذهن من و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب بیرون ذهن من اثر شارون اِم. دراپر

نظرات کاربران درباره کتاب بیرون ذهن من

۴٫۷
(۸۶)
کاربر ۲۴۶۴۰۴۶
ایده کتاب که از زبان ی فرد باهوش و ناقص الخلقه ست جالبه ولی محتوا خستم کرد.
صبا
داستان این رمان، ماجرای یک دختره که از سربرال پالسی و یا فلج مغزی رنج می بره‌. داستان دردناک زندانی بودن در درون، داستان لاجرم نیازمند بودن، درک دردها و نگرانی خانواده ای که فرزندانی با این اختلال ها دارند، و بی مهری ها و نگاه های بی رحم و البته شرح پیروزی ها و تلاش ها و محبت ها و عشق های بی دریغ.... با این داستان خندیدم، اشک ریختم، درک کردم، بهم یادآوری شد که در برخورد با ملودی ها و خانواده هاشون حواسم بیشتر جمع رفتارم باشه . و امیدوارتر شدم. انگیزه ی بزرگی برام بود. حتما بخونیدش!
z.taghipour
ترجمه فوق العاده روان و موضوع جذاب بود. روند کتاب هم با سرعت خوبی پیش میره و حوصله رو سر نمیبره. کتابی بود که خوبه هرکسی با هر سلیقه ای حتماً بخونه، یا از اون کتاب هاست که میشه به نوجوانان هدیه اش داد تا در جهت برخورد با افراد ناتوان یا کم توان جسمی یا ذهنی فرهنگ سازی ایجاد بشه و دنیا رو جای بهتری برای هممون بکنه.
پریا پی آفرین
این کتاب واقعا فوق العاده بود ، من ، با این که کمی از کتاب رو خوندم واقعا جذب ش شدم و سر یه فرصت مناسب حتما خریداری میکنم کتاب رو واقعا خوبه 👏👏👌👌😀
زینب
واقعا نمی دانم چی بگم
tasnim
کتاب خیلی خوبی بود ملودی دختری که معلولیت جسمی داره ولی از نظر ذهنی خیلی باهوشه، کسی که افکار ذهنیشو طی یازده دوازده سالی که گذرونده توی ذهنش به مخاطب میگه، این که چ قدر حرف برای گفتن داره و نمیتونه به زبون بیاره... خیلی خوب بود.
aseman
داستان سیر جالب و تا حدودی غیر قابل پیش بینی داره شاید هر کدوم از ما رو درباره افکار و قضاوت هامون نسبت به دیگران به فکر فرو ببره که ما کجای این داستان قرار میگیریم؟ خانم وی؟ کاترین؟ ماریای مهربون؟ رز؟ کلیر؟ یا حتی پنی؟ ما به کی شبیه تریم و باید به کی شبیه باشیم این کتاب رو به همه اونایی که ژانر نوجوان رو میپسندن پیشنهاد میکنم
mahta .s
عالیییی بود ، من رو به فکر انداخت ❤
aylin
کتاب بسیار خوبیه.ما رو با زندگی و احساسات افراد ناتوان و همچنین اطرافیان آنها و روش های برخورد با انها آشنا میکنه.من عاشق این مدل کتاب ها هستم.با شروع کردنش دیگه نتونستم ازش دست بکشم.دلم میخواد بازهم بخونمش.پر از امید به زندگیه.خصوصا به کسانی که افراد کم توان و ناتوان در اطرافشون دارن یا خودشون دارای این شرایط هستند توصیه میشه.
Mohadese
خیلی خوب نویسنده تونسته یه آدم کم توان توصیف کنه واقعا لذت بخشه حتما بخونیدش
bita
فوق العاده بود😊
کتاب باز
واقعا کتاب الهام بخش و بمب امید و انگیزست باعث شد به خاطر نعمت های خدا بهم شکرگذاری کنم و خستگی رو از تنم بیرون کرد.
ویلی ونکا
ایده کتاب خیلی خوب و جدید بود ولی کشش خوبی نداشت به شخصه خودم میدونستم آخر کتاب چی میشه

حجم

۲۱۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۹۵ صفحه

حجم

۲۱۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۹۵ صفحه

قیمت:
۱۵۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد