نظرات درباره کتاب کهکشان نیستی و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۶ | طاقچه
کتاب کهکشان نیستی اثر محمدهادی اصفهانی

نظرات کاربران درباره کتاب کهکشان نیستی

انتشارات:نشر فیض فرزان
امتیاز:
۴.۶از ۳۱۳ رأی
۴٫۶
(۳۱۳)
کاربر ۵۸۸۴۳۲۸
من نسخه چاپی اش رو دارم فعلا نیمی از کتاب رو خواندم کتابی بی نظیر، واقعا قسمت هایی باید برای هر جمله اش ساعت ها فکر کنید با خواندن این کتاب انگار دارید چند تا کتاب می خوانید و بخش نامه هایی که از طرف عرفا بزرگ به سید علی قاضی است داره کاملا مراحل سیر سلوک رو توضیح میده و یکی از نقاط قوت این کتاب داستانی بودنش هست که باعث نمیشه آدم از خوندن کتاب خسته بشه. خیلی پیشنهاد میکنم بخوانید حتی شده یکبار مطالعه کنید کلا زندگیتان عوض خواهش شد. انشاالله بخوانید زندگیتان تغییر کند.
Hamed
عالی عالی عالی
شیما
عالی
کاربر 4025875
سلام در این کتاب چند داستان به دروغ و واروونه روایت شده و این ناجوانمردی ه‌ نویسنده هرگز از خاطرم پاک نخواهد شد ان شالله نویسنده در قیامت پاسخ صاحب کتاب را خواهد داد
مسیح یاسری
در نقد این کتابها فقط به نقل این چند خط از استاد بی بدیل ادبیات دکتر شفیعی کدکنی بسنده می کنم: عرفانی که اکنون غالباً در ایران در “محافل” و در “کتب” و “نشریات” عرضه می شود، عرفانی است که تبار ایرانی را تباه خواهد کرد و کوچک ترین جایی برای خِرَد واراده و جنبش باقی نخواهد گذاشت. مجموعۀ بی نهایتی است از بازی با الفاظ که عارفانش می توانند ناظر قتل عام هزاران جوان و پیر باشند و بعد هم بگویند: “تجلی ذات احدیت بود در مقام اسم قهار” و یا اگر تمام این مملکت ویران شود، خواهند گفت: “تعیّن اوّل بود که از مقام فیض قدسی به مقام فیض اقدس تنّزل کرد”! مزخرفاتی از این نوع عبارات که نسل های پی در پی فرزندان این آب و خاک را خاکسترنشین کرد: عرفان شیخ محیی الدین ابن عربی و اتباع او، به روایت شارحان معاصر ما که می پندارند هرچه این زبان پیچیده تر شود عرفان عمیق تر می شود نمونه ای آشکار است که در آن هیچ جایی برای حضور انسان، جز در آینۀ “حضرات خمس[۱]” دیده نمی شود.

حجم

۶۷۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۲۰ صفحه

حجم

۶۷۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۲۰ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۵
۶
صفحه بعد