نظرات درباره کتاب کتاب کافی: روایت زندگی حجت‌الاسلام شیخ احمد کافی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب کتاب کافی: روایت زندگی حجت‌الاسلام شیخ احمد کافی اثر محسن حسام مظاهری

نظرات کاربران درباره کتاب کتاب کافی: روایت زندگی حجت‌الاسلام شیخ احمد کافی

انتشارات:انتشارات خیمه
امتیاز:
۴.۵از ۲۲ رأی
۴٫۵
(۲۲)
S
از کودکی با نوای دلنشین ایشان آشنا بودم. مادر عزیزم بیشتر سخنرانیهای ایشان را روی نوار کاست داشتند و در خانه گوش میدادند و طبعا ما را هم علاقمند کردند. هنوز هم این نوارها را دارم صدای ایشان اعجاز خاصی دارد هر شنونده ای را مجذوب خود میکند. بنظر من علاوه بر کتاب سخنرانیهای آقای کافی را هم گوش کنید. از آن شخصیتهایی بودند که تکرار نشدند و همواره دغدغه مسائل اجتماعی و مشکلات مردم را داشتند. روحش شاد یادش گرامی.
سیّد جواد
کتاب صد و بیست و یکم برنامه مطالعه از طرح کتابخانه همگانی، عالی بود و بسیار لذت بردم از خواندن کتاب ، روحشون شاد .
سیّد جواد
روی عکس پروفایلم بزنید و به ترتیب در قسمت نظرات ببینید کتب رو . البته اگه طاقچه حذف نکرده باشه !!!
صلوات
لیست کتابهایی که از کتابخانه همگانی خوندید رو قرار میدید لطفا؟
میـمْ.سَتّـ'ارے
من شیخ احمد کافی رو فقط با لحن و سخنرانی ها ی پرمحتوا به قولی شیرینشون ی شناختم اما بعد از خوندن این کتاب به کلی نظرم در مورد ایشون تغییر کرد چقدر مردمی بودند و به دنبال حل مشکلات مردم کوچه بازار... نماد چیزی که روحانی باید باشه ولی متاسفانه کم هست و اونقدرها دیده نمیشه...
Golam
زندگی نامه کافی .خیلی خوبه از زندگی نامه افراد بدانیم. ممنون از طاقچه
عاشق کتاب
یه عمر برای خدا و مولامون مهدی زهرا (عج) کار کرد اخرش گفتن مروج شیعه صفوی بود ، گفتن با سرگرم کردن مردم به رعایت حجاب ، شراب نخوردن و این مسائل مردم رو از انقلاب غافل کرد آخه اگه امثال حاج کافی نبودن که جوونا اینقدر درگیر فساد اخلاقی شده بودن که آدم حسابی و مومنی باقی نمیموند که بخواد انقلاب کنه بالاخره برای اینکه انقلاب کنی چهارتا آدم مقید و شجاع و مومن باید باشه امثال حاج کافی زمینه پیدایش این افراد مومن و انقلابی رو فراهم کردن .
hiba
زندگی نامه شیخ کافی از روحانیون تاثیرگذار دهه چهل وپنجاه. کتاب راوی مشخصی ندارد وحالتی مستندوار را دنبال میکند به همراه خطبه های شیخ کافی، امام خمینی (ره) ویک سری گزارشات ساواک ومستندات دیگر مرتبط با موضوع مورد بحث که جمع آوری شده است. برای فهمیدن بخشی از تاریخ آن دوره وشناختن شخص شیخ کافی، نقش ایشان درترویج اسلام و موضع گیری‌ها ودغدغه ها وفعالیت‌های ایشان بدنبود. بخش‌های آخرکتاب که نزدیک به انقلاب وحال وهوای آن روزهابود رابیشتر دوست داشتم وبرایم آشناتر بود.
فرزانه
شهید کافی

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد