نظرات درباره کتاب من او را دوست داشتم و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب من او را دوست داشتم اثر آنا گاوالدا

نظرات کاربران درباره کتاب من او را دوست داشتم

۳٫۶
(۸۸)
کاربر 6096927
کتاب بسیار زیبا و خواندنی است
کاربر ۱۴۰۸۲۱۹
متاسفانه ترجمه خوبی نداره
Mehrihadidi
با فرهنگ ما هیچ تناسبی ندارد و به نظر من خواندن این کتاب اتلاف وقت است
کاربر ۳۱۱۸۹۵۳
خیلی زیبا بود ....
کاربر ۲۰۶۷۷۳۵
حرف های بین پدرشوهر و عروسی که شوهرش ترکش کرده و ماجرای زنی که پدرشوهرش دوسش داشت
nooshinbn
خیلیییی قشنگ بود. احساسات یک مرد میانسال رو میگه.. عالللللیییی
کاربر ۲۳۹۵۱۸۰
این کتاب به صدت مناسب حال امروز من بود و پی یر خیلی کمکم کرد فکر کنم بدونم باید چیکار کنم ❤️ممنون از طاقچه
نگین
بد نبود
مارال
از نظر من اصلا جذاب که هیچ، بلکه بسیار خسته‌کننده بود. با ترجمه‌ی واقعا ضعیف. کتابهای بهتری میشه خوند، وقتم تلف شد فقط.
کاربر 1411158
من از این کتاب اصلا خوشم نیومد. احساس میکنم ناقص تموم شد. چی شد؟ پدر شوهر داشت کار اشتباه خودش توجیح میکرد یا خیانت پسرش رو ؟ داشت داستان خیانت خودش رو تعریف میکرد و از اینکه عشقش رو از دست داده بود ناراحت بود. خب این به چه درد عروسش میخورد؟
Mohammad Hassan Hajivandi
این کتاب فقط داره سعی میکنه بگه این اتفاقاتی که شاید وقتی باهاشون رو برو میشیم سرشار از استرس و فشار هستیم از قضا به دو طرف فشار میاره! جالبه که به هیچ کس بصورت مطلق "حق" نمی ده! سعی در توجیه نیست فقط و فقط یک داستانه که کمی دو طرف رو روشن میکنه. بنظر من اتفاقا اهمیت داشتن ارتباط موثر و شفاف رو هم یادآور میشه. اما فارغ از این اهمیت دادن ب طرز عجیبی به "ادامه داشتن زندگی بعد از این سبک سوگ ها" هم تاکید میکنه!
هانی
من عاشششق آنا گاوالدا هستم، بخخخصوص این کتابش که البته اولین کتابی هم بود که من از ایشون خوندم و کلا با همین کتاب باهاش آشنا شدم. کتاب هیجان آوری نیست، یه عاشقانه ی آروم و تلخ، که در طول خوندن کتاب، من مدااام صدای موسیقی میشنیدم، یه موسیقی ملایم، یه چنگ لطیف. خلاصه من بد عاشقش شدم. ولی به درد 20 و چند ساله ها نمیخوره به نظرم، بیشتر به درد افراد 30 به بالا میخوره.
مهديس
کتاب خیلی خوب و تاثیر گذار ی بود.موضوع کتاب خیانته ک شاید هر کسی ی بار این مساله رو تو زندگیش تجربه کرده.زمانی ک شک و تردید و تلخی همه وجودتو پر می کنه.و این کتاب ب بررسی این واقعیت تلخ پرداخته.ترجمه کتاب خیلی خوب نیست ولی با این وجود بازم نمیشه کتابو زمین گذاشت.
کاربر ۴۸۷۵۸۴۳
میشه بگید کدوم ترجنه رو راضی نبودید؟
marjan.m
از نظر من عالی بود.از خوندنش لذت بردم.آنا گاوالدا از نویسنده های محبوب منه و آثارش و با عشق میخونم.البته مترجم نقش بسیار مهمی ایفا میکنه.من این کتاب رو با ترجمه الهام دارچینیان خوندم.معرکه بود.
Amir
خوشحالم که کتاب رو تا انتها خوندم چونکه نیمه اول کتاب شدیدا کند و خسته کننده بود و ۲-۳ بار تصمیم گرفتم که ادامه ندم. از اواسط کتاب به بعد که پی یر شروع به تعریف خاطرات قدیمی خود میکنه داستان رنگ و بوی متفاوت و پر هیجان تری به خودش میگیره. در کل کتاب خوبی هست. ترجمه در چند مورد نامفهوم بود و نیاز به دقت بالاتر داشت ولی در کل کتاب روان و خوبی بود.
kimiya
کل کتاب مکالمه ی 2تا خانومس با پدرشوهرش همییین وبسسس...اگه خیلی بی کارین و میخاین کتابیو از قلم ننداخته باشین بخونین در غیر این صورت ارزش ی بار خوندنم نداره
هورام
نخونده دوسش دارم:)
bahar.a
قسمتی از کتاب که دوس داشتم اشاره ش به قدرت زندگیه. اینکه حتی کسایی که بدترین شرایط رو تجربه کردن باز هم به زندگی برمیگردن و روال عادیش رو پی میگیرن. یه تایید کوچیک به این موضوع هم تو اونجایی از داستان هست که قهرمان قصه سرشو رو شونه پدرشوهرش گذاشته و گریه میکنه و در عین حال به روغنی که باید به ماکارونی بزنه فک میکنه. در کل با توجه به توضیحات طاقچه من انتظار داشتم بیشتر حرفا و ماجرای قهرمان قصه باشه، اما بیشترش در مورد پدرشوهرش بود.
neghabi
صفحات اولی حوصله مو سر میبرد ولی بعد دیگه نتونستم کنار بذارمش. در کل خوب بود.
وحید
حوصله میخاد خوندنش☺️
🌻سپیده 🌻
"عشق می تواند خوشبختی آفرین و اسرارآمیز و در عین حال دردآور و صدمه زننده باشد" خیلی خوب براش کمه ...

حجم

۱۵۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۵۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان