نظرات کتاب من او را دوست داشتم

نظرات کاربران

sami
نسخه چاپی رو خوندم ،انتشارات قطره، ترجمه الهام دارچینیان. از خوندنش لذت بردم. "باید یک بار بخاطر همه چیز گریه کرد، انقدر که اشک ها خشک شوند، باید این تن اندوهگین را چلاند و بعد دفتر زندگی را ورق زد؛به چیز دیگری فکر کرد؛باید پاها را حرکت داد و همه چیز را از نو شروع کرد." از متن کتاب
0
Dentist
زنی که همسرش بهش خیانت کرده و اون و دوتا دخترشو ترک کرده. حالا پدرشوهرش چند روزی رو باهاش میگذرونه و تلاش میکنه تسکینش بده.البته، با تعریف ماجرای عاشقانه ی زندگی خودش! کتاب دلنشین و زیباییه. بعضا ریتم کند و یکنواختی پیدا میکنه. اما همچنان حس خوبی رو منتقل میکنه. قسمت هایی از کتاب: - به خودم گفتم:« بجنب، یک بار برای همیشه از ته دل گریه کن. بعد اشک هایت را خشک کن، دستمالت را کنار بگذار،هیکل بزرگ ماتم زده ات را تکانی بده و تمامش کن. به چیز دیگری فکر کن. راه بیفت و همه چیز را از نو شروع کن» - چقدر زمان لازم است تا بوی کسی را که دوست داریم از یاد ببریم؟ چقدر باید بگذرد تا دیگر دوستش نداشته باشیم؟ - بعضی آدم ها شجاعند و بعضی با هر چیزی کنار می آیند. و چه کاری راحت تر از کنار آمدن.. - زندگی، حتی وقتی انکارش میکنی، حتی وقتی به آن بی اعتنایی، حتی وقتی از قبولش سر باز میزنی، از تو قوی تر است.
مستاجر
17- نسخه ی چاپی رو ( از مترجم دیگری) خوندم. خوب بود.
یسنا بانو
خواهش می کنم.
abolfazl
کتاب داستان خاصی نداره فقط از لابلای حرفاشون جمله های قشنگی میشه پیدا کرد
naeme
من نسخه ی چاپی رو خوندم کتاب من اورا دوست داشتم فوق العادس برخوردهای متفاوتی رو برای انسان ها وقتی طلاق عاطفی رخ میده و نتایج اون رو بررسی میکنه که تو زندگی هر انسانی پیش میاد و از همه مهمتر نگاه های دیگران به این قضیس و اینکه نویسنده قضاوت نکرده انسان هارو!! بی نظیر بود.
A.Mtq
همدردی پدرشوهر با عروسش خوب بود ولی در کل داستانش معمولی بود
زارعی
این جمله رو توذهنم از این کتاب نگه خواهم داشت که گفت یک رنج بزرگ بهتر از رنج های کوچک زیاد است.
الهه جون
خیلی عالیه
Zara96
دوسش دارم❤
zeynab_m91
منم!!
zeynab_m91
این حجم از فِیک بودن اذیتتون نمیکنه؟! خواهرِ دینی! مفسده شمایی بقیه اداتونم نمیتونن دربیارن!
zeynab_m91
پرسیدم..گفتن اگر چشمهای کاربرا مشکل داره بهتره که نبینند!

حجم

۱۵۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۵۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۶صفحه بعد