نظرات درباره کتاب دست های کوچولو کف می زنند و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب دست های کوچولو کف می زنند اثر دن رودز

نظرات کاربران درباره کتاب دست های کوچولو کف می زنند

نویسنده:دن رودز
انتشارات:نشر چشمه
امتیاز:
۳.۹از ۷ رأی
۳٫۹
(۷)
Spr-1396
از معدود رمان‌هایی که مجتبی شکوری در اینستاگرام خودشون به همه معرفی کردند تا بخونن. قدر این کتاب را بدونید، شاید عجیب‌ترین کتابی باشه که توی زندگیتون می‌خونید. حیفه و عجیبه که این کار دیده نشده. ترجمه عالی بود، ممنون از نشر چشمه.
Ghazaleh
اولش که اسم کتاب رو می‌بینید، فکر می‌کنید که با یک کتاب لطیف روبرو هستید، اما نه! از همون وقتی که مقدمه‌ کتاب رو می‌خونید متوجه می‌شید که این طور نیست. و توصیه شخصی خودم اینه که ترجیحا مقدمه این کتاب رو نخونید و مستقیم برید سراغ فصل اول تا حسابی غافلگیر بشید! نویسنده بیان جالبی داره، توصیف‌های به اندازه و زاویه دید جالب، ویژگی‌های عجیب و غریب شخصیت‌های داستان و تعلیق‌های به جا و مناسب، باعث می‌شه که از خوندن این کتاب لذت ببرید. اگر طرفدار پرونده‌های جنایی، روایت جرم، پادکست چنل بی و... هستید از این کتاب خوش‌تون میاد. اگر کتاب‌های ژان تولی "مغازه خودکشی" و "آدم خواران" رو هم خوندید و دوست داشتید، حتما این کتاب رو هم بخونید. اما اگر دنبال یک کتاب لطیف می‌گردید، لطفا به اسم لطیف این کتاب توجه نکنید و سراغش نرید!
ملیکا سوری
از زبان سوم شخصه و هر فصل به کرکترای مختلفی می‌پردازه: یه کارمند موزه، دکتر، یه عاشق و معشوق و... ژانرش کمدی‌سیاه، درام، عاشقانه‌ و فانتزیه لذا اشاره زدن به داستان، حتی اجمالی ساده نیست. مدل روایت جالبه ولی به‌نظرم فوق‌العاده نیست. طول کشید بخونمش.
دختر بارون
تنها نکته مثبت کتاب، ایده عجیب و جدیدش بود و نه چیزی بیشتر! اتفاقات به شدت سطحی و حوصله سربر بود.

حجم

۲۴۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۳ صفحه

حجم

۲۴۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۳ صفحه

قیمت:
۶۳,۰۰۰
۳۱,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد