نظرات درباره کتاب جستارهایی در باب عشق و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب جستارهایی در باب عشق اثر آلن دوباتن

نظرات کاربران درباره کتاب جستارهایی در باب عشق

نویسنده:آلن دوباتن
امتیاز:
۴.۰از ۱۸ رأی
۴٫۰
(۱۸)
fatemeh.p
من نسخه چاپی کتاب رو خوندم.کتاب خیلی خوب و آموزنده ای بود؛ از جنبه های مختلف، یک رابطه رو بررسی و اکثر شرایطی که ممکنه در یک رابطه عاطفی رخ بده رو تحلیل کرده بود. قلم و تحلیل های آلن دوباتن خیلی واقع‌بینانه و روانشناسانه اس و در کل آثارش رو می پسندم. تنها مشکلم با این کتاب ترجمه اش بود که در بعضی قسمت ها روان نبود و یک فصلش که سانسورهای زیادی داشت و کلا خواننده رو سردرگم می کرد. پیشنهاد میکنم این کتاب رو با ترجمه آقای محمدرضا اخلاقی منش بخونید.
fatemeh.p
بله من اون ترجمه رو بررسی کردم و بعضی قسمت های کتاب رو با اون ترجمه خوندم.
کاربر 7002838
درود ترجمه ی آقای اخلاقی رو هم برسی کردید ؟
hoori
من نسخه چاپی کتاب با همین نشر و همین ترجمه رو خوندم تا کنون هم به چند تن از دوستانم مطالعه این کتاب را توصیه کردم و آنها هم استقبال کرده و خوششان آمده است... چند صفحه ابتدایی کتاب جذاب نیست و کششی در خواننده ایجاد نمیکند اما بعد از مطالعه حدود ۴۰ صفحه کتاب جذاب میشود و خواننده علاقه به ادامه کتاب دارد... کتاب مقاله گونه ای است که با داستانی همراه شده که برای خواننده جذاب تر میشود.
FF2UU
کتابی است که در جامعه سنتی ایران و اظهار نظرهای غلط و توهمی که در جامعه رواج دارد مقابله میکند و نگاهر واقع بینانه تر به موضوع عشق و عاشقی دارد , هرچند نظر قطعی ندارد اما کاملا ملموس با تجربه های عشقی آدمیان است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۹ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۹ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
۳۱,۲۰۰
۲۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد