نظرات درباره کتاب قانون، قانون‌گذاری و آزادی (جلد ۱: قواعد و نظم) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب قانون، قانون‌گذاری و آزادی (جلد ۱: قواعد و نظم) اثر فریدریش فون هایک

نظرات کاربران درباره کتاب قانون، قانون‌گذاری و آزادی (جلد ۱: قواعد و نظم)

۳٫۸
(۱۲)
Pūyān
بریده‌ای از کتاب «اندیشه های اقتصادی و سیاسی فردریش هایک» در توصیف این کتاب: ”کتاب قانون، قانون گذاری و آزادی، هایک را در نهایت جسارت و پیشگامی نشان می‌دهد. جلد اول تفاوت بین ترتیبات برنامه ریزی نشده (مانند زبان ها و اقتصادهای بازار) و سازمان های برنامه ریزی شده مانند بنگاه های تجاری و اقتصادهای تحت برنامه ریزی مرکزی) را به روشنی توضیح می‌دهد.“ تشکر بسیار از نشر دنیای اقتصاد بابت به اشتراک گذاری هر سه جلد این اثر پربار در کتابخانه‌ی همگانی.
sa
👏
Havisht
اول اینکه انقدر از کلمات کدر و نامناسب و مبهم ، در ترجمه استفاده شده به سختی میتونید، به بقیه ترجمه اعتماد کنید و معنی درک کنید. نسخه اصلی کتاب همینقدر کلماتش مبهم و کدر و نامناسب هست؟ بیشتر مترجم سعی کرده از کلمات قلنبه و سلنبه بکار ببرد. معلوم نیست اثر هنری هست یا کتاب ترجمه شده؟ مطمئینم کتاب انگلیسی را بخونم خیلی قشنگتر میفهم. چرا مثل آدم ترجمه نمیکنند؟
کاربر 6456727
دوستان گرامی به جنس کتاب توجه ندارند. کتاب دراصل یک کتاب فلسفی هست و قاعدتا هم ترجمه و هم درک و فهم این کتابهای سخت تره. کتاب به واسطه ی مفاهیم عمیق و متعدد فلسفی که اکثرش برای خواننده (خصوصا خواننده ایرانی) نا آشناست.و همچنین گریزهایی که به دستگاه های فکری افراد دیگه میرنه ، در کل کتاب سنگینی هست. مترجمین کتاب ۱۰ سال وقت برای ترجمه صرف کردند.
Amin D
تازه ادعای مترجم رو ندیدید!!
Havisht
آره پرواز جان، حالا زبان اصلیشو بخونی، میبینی چقدر ساده و خوش بیان هست.:)) مترجمش فازش چیه؟ :))

حجم

۲۷۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲۷۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد