نظرات درباره کتاب هنر رفتار با زنان و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب هنر رفتار با زنان اثر آرتور شوپنهاور

نظرات کاربران درباره کتاب هنر رفتار با زنان

۳٫۴
(۴۲)
جواد
این کتاب برای اینه که درک کنیم حتی فلاسفه بزرگی چون شوپنهاور و نیچه و روسو هم همه فلسفشون درست نیست و نقص های بسیاری دارند پس نه یک طرفه و کورکورانه فقط حمایت کنیم و در مقام خدایی بزاریمشون و نه فقط با بزرگ کردن نقاط ضعفشون همه کارهای خوبی که کردن رو نادیده بگیریم هر کسی باید فلسفه زندگی خودش رو از همین تیکه های مثبت و خوبی که از فلاسفه مختلف بدست میاره با عقل و درک و تجربه خودش ادغام کنه تا شاید بتونه راهی پیدا کنه برای زندگیش
maryam
آرتور شوپنهاور مادرش را مقصر مرگ پدرش می‌دانست درحالیکه مادر نقشی نداشت ولی همین تفکر نادرستش باعث ایجاد کینه و عقده نسبت به زنان در او شده بودو هرکز رابطه خوبی نتوانست با زنها برقرار کند بنابراین خیلی نمی‌تواند د این باره نظرات درستی داشته باشد
gholmaz2021
درود بر شما کتاب های عین صاد را به شما پیشنهاد می کنم
bud
بی نهایت لطفا
کاربر 5893096
ازدواج به معنی نصف کردن حقوق و دوبرابر کردن وظایف است.
dark mod
کتاب خوبی بود ، کلا شوپنهاور فیلسوفی هست که بصورت مستقیم حرفاشو میزنه و همینش جذابه... البته نه برای خیلیا(:
فرشاد فروزش
بعضی مثال ها و نظراتش در مورد زنان آدم رو به فکر فرو میبره. با بعضی نظراتش میشه مخالف بود و بحث کرد و با بعضی نظراتش میشه با صدای بلند خندید! تو نسل های قبل تر این موضوعات باورپذیر تر بودن. اما یادمون باشه خوندن اینطور نوشته ها نباید ما مردان رو از زنان دور بکنه.
reyhaneh
چرا انقد ضد زن ها صحبت کرده؟😐
yasin.m
بدون زنان کسی در آغاز زندگی یاری‌ مان نمی‌کرد، در میانه شادمان مان نمی‌ساخت و در پایان آرامش مان نمی‌داد.
هاشم جدگال
عالییییییییییییییییییی
مَمِد
این کتاب با نسخه اصلی تفاوت داره حاضرم یک نسخه زبان اصلی داشته باشم تک تکِ خط هاش رو بدم ترنسلیت ترجمه کنه تا اینکه...
کاربر 7243632
تفاوت از چه نظر؟ نسخه اصلی صریح تره؟ یا اینکه اصلا سلسله مطالب حذف شده؟
آیدا رها
مزخرف کامل، علارغم اینکه این فیلسوف رو دوست دارم، این اثر کاملا با حب و بغض نوشته شده و صرفا از تجارب شخصی نویسنده در مورد زنان سرچشمه گرفته.
مترجم بهادر قریشی
زن و اژدها هر دو در خاک نه که جهان زین دو ناپاک ، پاک به.(فردوسی)
ائمه
اکثره فلاسفه زن ستیز بودن و به قول نیچه فلاسفه ازدواج فیلسوف مسخرگیست شما که نباید به حرف ها شون عمل کنید باید با اندیشه ها شون آشنا بشید و اندیشیدن رو یاد بگیرید
کاربر ۵۵۷۵۵۸۶
شناختی ک میشه گفت اینه ک زنان اکثرا صفر و صدی هستن اکثرا احساسی و تعصبی و با ریسک کم ک میتوان گفت تو کارهایی ک ریسک زیاد دارد خیلی سخت نقش ایفا میکنند و ب دلیل ویژگی ذاتی ک میتونن روی چند چیزهمزمان تمرکز کنند تمرکز قابت و مطلق نمیتوانند روی ی مسئله داشته باشند و این باعث ناقص جلوه داده شدنشان در زندگی روزمره شده ولی خیلی چیزها رو نمیشه تغییر داد!!!
ℳℴℎ𝒶𝓂𝒶𝒹𝒾
چنانچه مردی مورد توجه زنان قرار بگیرد اتفاق خاصی نخواهد افتاد... اما اگر مردی مورد توجه زنان قرار نگیرد ویا به زبان دیگر مردی نتواند قلب و روح هیچ زنی را تسخیر کند وآن مرد هم بر حسب اتفاق فیلسوف بزرگی چون شوپنهاور باشد دشمنی خودش را با زنان با زبان کتاب به گوش همه میرساند اگر کمی منصف باشیم باید قبول کنیم فیلسوف بزرگی چون شوپنهاور نیز میتواند کتابی از روی خشم و با احتساب اندکی واقعیتی در باره زنان به نگارش در بیاورد درود بر کتاب خوان های متفکر...
شمع'
چه نظر جالبی👌
کاربر ۲۳۸۲۵۴۳
دقیقا این نگاهها رو ما امروزه نسبت به مردان داریم، مشخصه که نویسنده فوق‌العاده زن ستیز بوده و کمبودهای زیادی در زندگی داشته که همانند مردان ایرانی برای پنهان کردنش دست به تخریب جنس مونث زده که مجالی برای بروز نقتط ضعفش باقی نماند.
ak korosh
دقیقاً این نگاهها رو ما امروز نسبت به مردان داریم، مشخصه که کاربر۲۳۸۲۵۴۳ فوق‌العاده مرد ستیز بوده و کمبودهای زیادی در زندگی داشته.
کتاب خوان حرفه ای
به نظر من هر دو نفر بالا در گفتن نظرشان به شکل خیلی بدی عمل کردن چیزی که به انسان ارزش میبخشه شعور و درک متقابل است که وجود این صفات در انسان ها یا نبودشان ربطی به جنسیتی یا ملیتی که باهاش متولد شدید نداره .
سپهر ارژنگ
بنده هم از شیوه بیانات دو قضاوت کننده بالا، نتیجه میگیرم که زنان و مردان، چه شباهت های اجتناب‌ناپذیری دارند!

حجم

۶۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۶۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
۱۱,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد