نظرات درباره کتاب ۵ زبان عشق و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ۵ زبان عشق اثر گری چاپمن

نظرات کاربران درباره کتاب ۵ زبان عشق

نویسنده:گری چاپمن
امتیاز:
۴.۳از ۴۳ رأی
۴٫۳
(۴۳)
iman
کاش این کتاب توی دبیرستان آموزش داده می شد. نکات ارزشمندی و گفته که حتما تو زندگی همه اتفاق میفته. حتما بخونید
mina movahedi
کتاب بسیار مفید و کاربردی بود. خیلی مهمه که شما بتونید زبان عشق طرف مقابلتونو بلد باشید و به همون زبان باهاش صحبت کنید. در هر دوره ای از زندگیتون هستید حتما این کتابو بخونید و باعث بهتر شدن زندگیتون بشید
elham ghafari
به نظر من کسانی که قصد ازدواج دارند و یا ازدواج کردند حتما باید چنین کتابهایی رو مطالعه کنند.نباید حتما تو زندگیتون مشکلی وجود داشته باشه تا سراغ درمانش برید. خوندن این کتاب به قطع باعث صمیمیت بسیار بیشتر شما خواهد شد.
6588
کاش درقفسه کتاب هرخانه خودنمایی می کرد وهر چند صبا زوجین این کتاب را مرور میکردند بی شک لحظه لحظه زندگیشان سرشار عشق ومحبت ......
حَنا
به نظرم این کتاب مطالبی داره که همه باید بدونن ولی فقط برای رابطه هایی کارامده که دو نفر بخوان تغییری ایجاد کنن و رابطه رو بهتر کنن. در غیر این صورت شما یک طرفه تلاش میکنید و طرف مقابل انتقاد های شمارو پای ایرادگیر بودنتون میذاره.
کریزی
ببینید کتاب مفصلی هست و به نظرم ب درد رابطه های دو طرفه فقط میخوره یعنی اینکه طرف واقعا دلش با شما باشه حالا یه سری مشکلات دارید مشکلاتی ک از سر ندونستن چنین مطالبی پیش میاد ): بتونید باهم حل کنید بعدشم اینکه تو سه ساعت میشه خوندش تمومش کرد ولی یک عمر از توصیه هاش استفاده کرد ❤️
عالی بود
عالی است
مهرناز
بسیاااااار عااااالیییییی بود، پیشنهاد می کنم حتماااا بخونید
saralipr
این کتاب یکی از بهترین کتاب هایی بود که خوندم. تقریبا یک روزه تمومش کردم و دوست دارم واقعا پیشنهاد بدم که همه این کتاب رو بخونن. چه بسا بهتره که این کتاب از جانب دو طرف خونده بشه تا بیشتر بهشون کمک بکنه.
فرسا
این کتاب فوق‌العاده خوب ، مختصر و کاربردی بود . به نظرم هر کسی باید حداقل یکبار این کتاب رو خونده باشه . فکر میکنم خوندن این کتاب با شریک عاطفی هر فرد میتونه زندگیشون رو دگرگون کنه .
fafa
فقط میتونم بگم موقع خوندن این کتاب بارهاااا آرزو کردم ک کاش به موقعیتی برسم تا کتاب‌ رو به همه ی زوج ها هدیه کنم.‌..
کاربر 2168059
مفید بود
ريحانه
کتاب کوتاه و بسیار اموزنده
کاربر 2958843
این کتاب راهکارهایی در ارتباط با حفظ رابطه و ازدواج رو ارائه میده. بنظر من خیلی خوبه قبل از ازدواج خوانده شود و پس از ازدواج نیز نکات مهم و خط کشی شده جهت یادآوری، مجدد مطالعه شود. متاسفانه روزمرگی ، اهمیت پایداری ازدواج رو در ذهن دوطرف کمرنگ میکنه.
کاربر ۳۲۱۱۳۰۱
عالی بود
کاربر ۳۱۲۶۹۰۴
از همه نظر عالی بود خوندن این کتاب رو به بقیه هم توصیه میکنم
کاربر ۳۷۶۳۳۹۵
خیلی خوب و کاربردی
64698992
این کتاب یکی از بهترین و کاربردی ترین کتابهایی بود که من در مورد چگونگی روابط در زندگی مشترک مطالعه کرده ام و میتونه در زندگی زناشویی بسیار بسیار اثر بخش باشه.
M.H
تا به حال چنین کتاب جامع و کامل در این حال کوتاهی نخوانده بودم که به طرز شگفت انگیزی زبان عشق افراد را باز کرده باشد .عالی بود
روژین افشار
خیلی کتاب خوب و پر محتوایی بود با ترجمه عالی و روان پیشنهاد میکنم همه زوج ها بخونن

حجم

۵۹٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

حجم

۵۹٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۱۳,۳۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد