نظرات کتاب سامسای عاشق
کتاب سامسای عاشق اثر هاروکی موراکامی

کتاب سامسای عاشق

انتشارات:نشر افق
امتیاز:
۳.۶از ۳۰ رأی
۳٫۶
(۳۰)

نظرات کاربران

منیره سادات جارچیان
خب درستش این است که اول مسخ کافکا رو بخونید و سپس سامسای عاشق رو چون این داستان کوتاه موراکامی بر اساس همان داستان یا به گونه ای دنباله همان داستان است. بسیار تامل برانگیز است با توجه به اینکه اتفاقات این داستان کوتاه در زمان حمله شوروی به مجارستان است. زمانی که مجارها برای باز پس گرفتن استقلال خود از شوروی سابق شورش کرده بودند. مجارها کشته شدند و هیچ کشوری به آنها کمک نکرد. به یاد چه چیزی می افتید؟ بله اکنون نیز روسیه به اوکراین حمله کرده است. اشغالگران از هر راهی استفاده می کنند تا دیگر ملتها را زیر سلطه خود بگیرند. آیا ما اکنون در همین وضعیت نیستیم؟ باری از داستان سامسای عاشق دور شدم. در چنین شرایطی که گفتم سامسا عاشق می شود اما ... خودتان بخوانید و تامل کنید! دقیق بخوانید!
QRCK
داستان جالبی بود در عین سادگی جذابیت زیادی داشت به نظرم میتونست یکم طولانی تر باشه و ادامه پیدا کنه ولی در کل جالب بود و به همه پیشنهاد میدم بخوننش ترجمه خوبی داشت ولی یجاهایی اشتباه تایپی داشت
samane.k
داستانی فوق العاده دیگه از موراکامی که البته اگه داستان مسخ کافکا رو اول بخونید بعد این داستان رو .بیشتر از خوندنش لذت میبرین
کاربر ۱۰۵۹۱۲۲
یک داستان کوتاه که اقتباسی از کتاب *مسخ* کافکا هستش. حتما باید اول اون کتاب رو بخونید
امین نوبهار
یک داستانِ کوتاه و بامزه!
محمدرضا
داستان درباره شخصی به نام سامسا است که گویی تازه به دنیا آمده و از همه چیز بی خبر است؛ از جایی که در آن هست، از اوضاعی که وجود داره و ... . به شخصه از داستانش خوشم اومد، توصیه میکنم بخونید.
Armita
داستان ، مثل سایر آثار موراکامی پر از تشبیه های خلاقانه و پر از رموزیه که هیچ وقت حل نمیشن ولی عشق، عشق شاید راه حل تمام سوالات سامسا باشه! شاید سامسا هیچ وقت نفهمه که اصلا سامسا هست یا نه ولی میدونه دختر مثل سنجاقک آبی راه می‌ره!
Milad
داستان خوب ترجمه افتضاح 😑
ریحون بنفش
دوسش داشتم :) انگار همه ی ما، یه سامسا هستیم. تو دایره‌ی کوچیک مغزمون، ادم ها رو میبینیم، عاشق میشیم و اونا و خودمون رو حبس میکنیم!
Mahtab
ترجمه.........😶

حجم

۲۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۲۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد