نظرات درباره کتاب مردی به نام اوه و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲۷ | طاقچه
تصویر جلد کتاب مردی به نام اوه

نظرات کاربران درباره کتاب مردی به نام اوه

۴٫۴
(۱۳۳۲)
آرزو
همیشه دلیلی برای زندگی وجود دارد. همانطور که نیچه می گوید به موقع بمیر! اوه به موقع می‌میرد هر چند غم انگیز
احمدرضا برقعی
سلام خدمت دوستان و مشتاقان مطالعه! قبل از خواندن کتاب بهتون پیشنهاد میکنم عجله رو کنار بذارین، این کتاب روال کاملا آرام اما روانی رو پیش میگیره و اصلا سریع پیش نمیره پس خواهشا خسته نشین و با حوصله این شاهکار رو به اتمام برسونین. متشکر از وقتی که گذاشتین.
❤️Bibliophilia,عشق کتاب:))❤️
واییییی خدای من. عالیی بود این کتاب. واقعا لذت بخش بود. روح ادم رو نوازش می‌کرد
کوالا:)
خیلی کتاب قشنگی بود...نمیدونم در واقعیت تحمل افرادی مثل اوه راحته یا نه ولی شاید معجزه کتاب اینه که حتی آدم هایی که ممکن اعصاب خردکن باشن دوست داشتنی به نظر بیان چون توی کتاب میتونی اونچه که بهشون گذشته یا احساسشون نسبت به چیزی که هستن رو بخونی و ببینی اون آدم خشک و انضباطی،راحت و شل و ول،تنبل و یا سختکوش،خوش اخلاق و بداخلاق و... با چیزی که هست راحته شاید اصلا متوجه نشه داره شما رو با رفتارش اذیت میکنه و یا در بدترین حالت اصلا براش مهم نباشه...آدما میتونن در طول زندگی از هر حالتی که هستن تغییر بکنن و یا هیچوقتم تغییر نکنن به همون آدم اعصاب خردکن بودن ادامه بدن ولی قشنگی دنیا به همینه آدما از هم متفاوت هستن و در مواقع مختلف رفتار های متفاوتی از خودشون نشون میدن...حس خیلی خوبی به کتاب داشتم و از خوندنش لذت بردم و میخوام کتابای بیشتری از این نویسنده بخونم❤
آذر
دوستش داشتم
shadma1990
کتاب اندازه ای که ازش تعریف میشه برای من جذاب نبود ولی ارزش خواندن رو داره
M
واقعا کتاب ساده و دوست داشتنی است.
fatemeh norozi
این کتاب رو ۱۴ آبان تموم کردم‌... ۳۸ روز پیش آغاز کردم! به قشنگترین شکل ممکن تموم شد:))))🪐 احساسی ترین کتاب^^ داستان پردازی های اتفاقات متفاوت بود و آغازش خیلی خوب شروع شد 🤩❣ دوسش داشتم بخونیدش؛)
Tina
من این کتابو خیلی خیلی دوست داشتم .خیلی جاها شاید فکر کنید اروم پیش میره ولی واقعا به دل من نشست .با بعضی اعتقادات اوه واقعا خندیدم .عشقی که اوه به زنش داشت واقعا قشنگ بود جوری که میگفت اوه قبل از زنش زندگی نکرده و بعد از اون هم زندگی نخواهد کرد .خلاصه بخونید پشیمون نمیشید .
راضیه
کتاب فوق العاده ای بود. سبک نوشتن جالبی داره، داستان تم یکنواختی داره ولی هر از گاهی پیک درام/ عاشقانه شدیدی میزنه. طوری که تا پایان کتاب شما رو درگیر نگه میداره و بسیار متاثرتون میکنه. خیلی حرف برای گفتن داشت. عالی بود.
کاربر ۴۹۴۴۹۵۷
نثر ر وانی داره ولی کمی خسته کننده وکشداره
کتاب خوان حرفه ای
سلام من همه ی کتاب های فردریک بکمن را خواندم حتی بعضی را با چند ترجمه مختلف در مورد ترجمه بگم که بهترین ترجمه همه کتاب های بکمن متعلق به نشر نون است به جز کتاب و من دوستد دارم که نشر چترنگ ترجمه بهتری داشت . بکمن نویسنده فوق العاده ای است . معروف ترین کتابش مردی به نام اوه است . اگر می‌خواهید از بکمن کتابی بخوانید به ترتیب اول مردی به نام اوه بعد و من دوستد دارم بعد مادربزرگ سلام رساند و گفت متاسف است ، بریت ماری اینجا بود ، مردم مشوش ، راه خانه هر روز صبح دورتر می‌شود، سباستین و ترول . اما در مورد این کتاب، این کتاب مثل یک کیک چند طبقه میمونه که هر طبقه اش یک طعم متفاوت است مثلا اگر یک فصل از خنده منفجر میشه فصل بعدش ممکنه اشکت در بیاد و فصل بعدش شاید برات هیجان انگیز باشه ولی در کل قلم نویسنده طنز است چیزی که کارهای بکمن را زیبا می‌کند هم همین است که می‌تواند داستانی که ماهیت طنزی ندارد یک جوری تعریف کند که طنز باشد و همین شگفت انگیز است. شخصیت پردازی های بکمن هم به این شکل است که شخصیت ها روحیات درونی بسیار متفاوت از لایه بیرونی خود دارند که تضاد جالبی ایجاد می‌کند و شما به معنای واقعی کلمه با شخصیت زندگی می‌کنید و کاملا فراموش میکنید که یک شخصیت داستانی است. و همیشه میان داستان هاش جملات خفن و پیام های تامل برانگیزی وجود دارد . یک فیلم ها از روی این کتاب ساخته شده که اصلا پیشنهاد نمیکنم به هیچ عنوان فیلم را نبینید حداقل قبل از اینکه کتاب را کامل خوانده باشید فیلم را نبینید چون فیلمش اصلا کیفیت نداره بیشتر شخصیت ها را هم حذف کرده فقط اسپویل میکنه و گند میزنه به داستان . در کل کتاب خیلی خوبی است . پر فروش ترین کتاب سال سوئد شد توی دنیا هم کلی خواننده داست . اگر کسی گفت خوب نیست باور نکنید چیزی سرش نمیشه چون وقتی یک خوره کتاب درباره یک کتاب نظر میده نباید بر اساس سلیقه خودش و ژانری نظر بده باید کیفیت کتاب را بگه که این کتاب صد در صد کتاب با کیفیتی است .
Parsa Davvari
شاهکار
vadi
اندوه می دونه آدمو به کارهای عجیبی وادار کنه ... خیلی روان و فوق العاده بود
مهي
قشنگ بود.
کاربر ۴۰۹۴۵۵۴
این کتاب بی نطیره خیلی باهاش گریه کردم .فوق العاده بود
بهناز
داستان بسیار روون ، شخصیت پردازی خوب ، من خیلی جاها واقعا از زندگی سختی که اوه در گذشته اش داشت ناراحت میشدم و دلم براش می سوخت و در واقع باهاش همزاد پنداری می کردم، مثلا زمانی که در ۱۶ سالگی یتیم شد، و یا زمانی که در اثر تصادف سونیا فلج شد و بچه اش از بین رفت ، و یا زمانی که متوجه شد سونیا سرطان گرفته ، و این نشون دهنده شخصیت پردازی عالی نویسنده اس ، تلخ بودن یک ادم به خاطر تلخی هایی هست که تو زندگیش دیده ، در اوج تلخی داستان ولی اصول و قاعده های اوه طنز بود ، در کل داستان روون و قشنگی بود و من به شخصه باهاش ارتباط خوبی گرفتم ، و حاضرم یک مدت بعد باز واسه دومین بار بخونمش👍
لونا لاوگود
داستان درمورد یه پیرمرده که تصمیم به خودکشی داره اما یه سری اتفاقات باعث میشه این قضیه هی عقب بیفته..روند داستان مثه خود اوه کسل کننده پیش میره اما بعدش که روح لطیف اوه رو میشناسی ادامه قصه مثه شخصیت اوه هیجان انگیز میشه...کتاب قشنگیه.هر کتاب یه قصه و داستان منحصر به فرد خودش رو داره....مردی به نام اوه هم داستان خاص و خواننده های مختص به خودش رو داره..ممکنه کسی پسند نکنه و دیگری ازش لذت ببره
𝗇𝖺𝗋𝗀𝖾𝗌
سرشار از بوی زندگیه :")
کاربر.
کتاب خوب یهست و عالیههه و این کتاب را گرفتم و خیلی خوبه

حجم

۴۲۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۷۱ صفحه

حجم

۴۲۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۷۱ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان