نظرات درباره کتاب مردی به نام اوه و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲۶ | طاقچه
تصویر جلد کتاب مردی به نام اوه

نظرات کاربران درباره کتاب مردی به نام اوه

۴٫۴
(۱۳۳۲)
mas,mas
خب اول اینکه وقتی این کتابو دست بگیری، بدون اینکه بخوای همینطور جلو میری و رهاش نمیکنی قصه ساده در عین حال جذابی داره متنش روون و راحته، خسته ت نمیکنه ولی متاسفانه، این کتاب هم مثل همه کتابای امروزی، مفاهیم شنیع رو تو کتابش جا داده و سعی کرده یه چیز عادی نشون بده، مفهومی مثل به اصطلاح دگرباشی(بخوانید کثیف بودن)، که نبودنش هیچ چیزی از کتاب کم نمیکنه، یه جوری مفاهیم زشت و ناپسند تو کتابا فراوونه که ذهن آلوده بشه. کتاب بخونیم، ، اما تفکیک قائل بشیم بین درست و نادرست، باید برای خودمون اصول اخلاقی داشته باشیم و مفاهیم زشت کتاب رو نپذریم و صد البته نزاریم تو ذهنمون پست بودن، عادی بشه
Farzan
خیلی کتاب قشنگه حتمااا بخریدش و بخونیدش من دوست داشتم دو بار بخونمش😍🥲
fariba
من با یه ترجمه ی دیگه خوندم و راستش دوسش نداشتم
N.Sh
درعین ساده بودن داستان ولی خیلی جذاب بود متن روان سادگی داستان وشخصیت مهربان ولی لج اور فردی به نام اوه
reyhaneh🌱
من با اخر این کتاب گریه کردم
Sarina
محتوای کتاب راجب یه مرد میانساله و بحران میانسالیش، اولش ممکنه بیش از اندازه درام بنظر برسه و بخواید که از خوندنش صرف نظر کنید ولی اونی که این کار رو نمیکنه یکی از بهترین کتابهای زندگی نصیبش میشه. نمیشه دوستش نداشت. واقعا عالیه و این ترجمه هم از همه ترجمه‌های دیگه روانتر و عالی تره. خیلی لذت بردم ازش.
xara
کتاب خیلی خوبیه اولای کتاب رفتارای شخصیت اصلی (اوه) خیلی رو اعصابه ولی بعدش عاشقش میشید:)
Mahdieh
داستان کتاب در عین سادگی و اتفاقات روزمره دارای جذابیت خاصی بود که خواننده رو بعد از تموم کردن یک فصل به سمت فصل های بعدی هدایت میکرد و من خیلی از خوندن کتاب لذت بردم💭
sara
اونقدرم که ازش تعریف می کنند عالی بود بهترین کتاب و این حرفا اصلا از این خبرا نبود خیلی کتاب معمولی بود.من کتاب بریت ماری اینجا بود که از این نویسنده بود ترجیح میدم. این کتاب خیلی شیرین تر بود.
- Book Lover -
تا حالا برای کتابی ننوشته بودم «خیلی خوب» اما این کتاب خیلی خوب بود... نویسنده با تشبیه هاش تو این کتاب «قدرت نمایی» می کنه، از تک تک سطر های کتاب لذت بردم. کتاب رو شروع کنید و با خیال راحت خودتون رو به جریان رودخانه داستان پردازی فوق العاده نویسنده بسپرید. پشیمون نمیشید!
ندارم
خیلی داستان زیبایی بود من تا تمامش نکردم نتونستم کنار بذارمش. فیلمی که از روی این ساخته بودن را هم دیدم مردی بنام اوتو
sss
عالی بود. ساده و دوست‌داشتنی. قلم عالی ترجمه عالی. بخونید و لذت ببرید
کوثر
اونقدر سیر داستان برام کشش نداشت که تا آخرش ادامه بدم . حین مطالعه کتاب شاید گاهی به تصمیمات و سبکی که اوه برای زندگیش انتخاب کرده خرده بگیرید و به چشم یک پیرمرد پا به سن گذاشته و بداخلاق بهش نگاه کنید ، اما پشت تمام حرف ها و افکار و انتخاب هاش ، دردی عمیق هست که میشه حسش کرد . نمیدونم دلیل اینکه با خوندن برخی سطر ها خندیدم و با برخی ها اشک تو چشمام جمع شد ، روحیات من بود یا تبحر نویسنده در تاثیر بر حس و حال آدم با قلم و کاغذ و واژه ! اما دوستش داشتم .
کاربر 2019875
از خوندنش واقعا لذت بردم حتما بخونید
sahar
فقط میتونم بگم با این کتاب میشه زندگی کرد :)😀🤍 خیلی قشنگ بود ... بخونید و لذت ببرید 🙂🤍
roya
فوق العاده روان و نحوه تعریف داستان جالبه تکه به تکه فلش بک داره و لحن داستان صریح و صادقانه ست و مهمتر از همه اینکه زیادی کش داده نشده.
کاربر ۵۸۸۹۰۹۵
این کتاب بسیار آموزنده و جذاب هستش کاش همه ما یاد بگیریم مثل اوه وفادار پایبند به اصول کارآمد و به درد بخور باشیم خوش به حال سونیا که یه همسر با این همه خصوصیات خوب داشت
ایـــمـــان
شخصیت جذاب و دوست‌داشتنی اُوه تا مدت‌ها تو ذهنم میمونه. فوق‌العاده بود این کتاب. هرچی از جذابیتش بگم کمه و هرچقدر بخوام توضیح بدم نمی‌تونه عمق جذابیت قلم نویسنده و شخصیت‌پردازیش رو برسونه و ممکنه باعث اسپویل داستان بشه فقط می‌تونم بگم اگه نخوندین حتماً حتماً بخونین. کتابی که از خیلی‌ها تعریفش رو شنیده بودم و مدت‌ها تو لیست کتاب‌هایی که می‌خوام بخونم بود ولی هر دفعه عقب می‌افتاد. تا اینکه این دفعه شروع کردم و تا اتمامش نتونستم بذارمش زمین و با خودم گفتم چرا زودتر ازینا این کتاب رو نخونده بودم
محمد
به نظر من داستانش جذاب بود،نمیشه کتاب رو نخوند،ولی بار معنایی آنچنانی نداشت. به عنوان سرگرمی و به عنوان یک رمان،ارزش خوندن رو داشت.
پگاه
این کتاب بسیار زیبا و روانه و بسیار اموزنده اس و اُوِه نمونه کامل یک انسان مطلقه که بسیار دلنشینه من که عاشق اُوِه شدم😍

حجم

۴۲۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۷۱ صفحه

حجم

۴۲۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۷۱ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان