نظرات درباره کتاب قدرت شروع ناقص و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب قدرت شروع ناقص اثر جیمز کلیر

نظرات کاربران درباره کتاب قدرت شروع ناقص

۳٫۶
(۳۱۸)
علی آزاد
متن بسیار ساده و روان و کاربردی .... بشدت لذت بردم...
کاربر 6464487
بهترین راهنما برای کسانی که تازه شروع کردند به کتابخوانی ،همین کتاب هستش
hananneh_16
طاقچه لطفا دوباره این کتاب رو توی بینهایت قرار بده🫠🤍
s
محتوای خوب و کاربردی
کاربر ۲۲۶۸۷۰۶
کتاب خوب و کابردی هست
Parinaz
کتاب دارای تکنیک های کاربردی و عملیِ بسیار خوبی است، به طوری که بعد از گذشت مدت طولانی از مطالعه ی آن همچنان در ذهن باقی می مانند. قسمت "اصل چهار شعله" برام جذاب بود.
k1toys.com
درود بر شما .....آیا دوست داری دوباره این کتاب را بخوانی ؟
رامین داداش پور
من اصلا از این کتاب چیزی نفهمیدم مطالب پشت سر هم یا با برنامه خاصی نبود
marzieh
لطفا در قسمت بی نهایت قرار بدین
مهدی فرح روز
خیلی کتاب خوبی بود من تا حالا که نزدیک به ۶۰ درصد اولش رو خوندم تو دو روز هر روز جذب می شم بیشتر بخونم نویسنده شاید یکسری اصول رو تکرار کن البته با شفافیت بیشتر اما اما چون انسانیم و نسیان داریم برای مرور و تعمیق مطلب خوندن این کتاب عالی نویسنده بر عوامل تاثیر گذار بر بهره وری و موفقیت داره بحث می کنه مثل قدم های کوچک و شروع کردن ،محیط خالی از عوامل حواس پرتی مثل گوشی و تلوزیون، مداومت طولانی بر یک عادت متوسط تا حالت جوگیرانه و مقطعی چرا چون کنترل یک عادت متوسط می تواند راحت تر باشه در طولانی مدت و راه های دیرتر رسیدن به حالت فرسودگی تصمیم گیری و... کلا کتاب خوبی اما اینقدر نکته دار به نظرم یه خلاصه ۱۰ ۲۰ صفحه ای درست کنید تا یه مرور دوباره و شاید چند باره داشته باشید و بر اصولش مسلط بشیم مشکل ما این نیست که کتاب خوب کم می خونیم مشکل ما اینه که کتاب های خوب رو چند بار نمی خونیم تا اصولش ته نشین بشه در ضمیر ناخودآگاه مون.
Ali
کتاب خیلی خوبی هست به شما پیشنهاد میکنم حتما بخوانید
samaneh mirzaei
ببخشید این کتاب صوتیش در طاقچه هم موجوده؟
Aidin Nikoo
این کتاب از جیمز کلیر نویسنده ی کتاب عادت های اتمیه و در واقع مجموعه ای از مقاله های نویسنده هستش که توی وبلاگ خودش منتشر میکرد. مقالات کوتاه هستن و در رابطه با موضوعات مختلف توسعه فردی میباشن از این رو اصلا کتاب خسته کننده ای نیست و واقعا جذابه. به شدت پیشنهاد میکنم البته بعد از عادات اتمی :)
رضایی
تازه کتاب رو خریدم. بخش اول رو تموم کردم، انقدر جذاب و کاربردی هست که سریع اینجا نظرمو نوشتم... 😊
mohamadhosein
برای عید خریدم امیدوارم لذت ببرم
fatemeh
کتاب خیلی خوبیه بهتون کمک میکنه نقاط ضعف قوت تو راه هدفتون رو پیدا کنید
کاربر ۳۵۸۶۷۲۲مهسا
سلام ،من این کتاب رو مطالعه کردم کتاب بسیار مفید و کاربردی است. خوانش آن را پیشنهاد می کنم.
Martha'e Dark
یکی از مفیدترین کتابهایی بود که مطالعه کردم. متن روانِ کتاب باعث میشه که خوندنش دوچندان جذاب‌تر و دوست‌داشتنی‌تر بشه! من خودم نکات‌اش رو یادداشت کردم توی یک دفترچه ی جدا چون معتقدم کاربرد اون توی روزمره مشهوده. و کتاب طوری هستش که شما گذرش رو احساس نمی‌کنید! پیشنهاد میکنم مطالعه کنید و توی هروزتون از اون بهره ی کافی رو ببرید :)
لنا
مطالعه این کتاب رو پیشنهاد میکنم
ندا
با توجه به اینکه کلییر نویسنده کتاب های خرده عادت ها و عادت های اتمی هست رویکرد این کتاب هم شبیه به اون دو تا کتابه. این کتاب مجموعه ای از مقالات در مورد برنامه ریزی، بهره وری و تصمیم گیریه. کوتاه و کاربردی بودن مقالات ویژگی خوبی بود که بهم اجازه میداد تو هر فرصت کوتاهی بخشی از کتاب رو بخونم. نویسنده نگاه های متفاوتی در مورد برنامه ریزی ارائه میکنه و نهایتا پیشنهاد خودش رو آورده که برای من جالب بود.
Fidelio Perez
کتاب در کل ایده های خیلی خوبی داره، سبک این نویسنده شبیه مارک منسن هست، کتاب عادت های اتمی از این نویسنده رو توصیه میکنم.

حجم

۴۹۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۴۹۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۲,۵۰۰
۵۰%
تومان