نظرات درباره کتاب آن بیست‌و‌سه نفر و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب آن بیست‌و‌سه نفر اثر احمد یوسف‌زاده

نظرات کاربران درباره کتاب آن بیست‌و‌سه نفر

۴٫۵
(۲۸۷)
الهم صلی علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
کتاب خوبی است.🌹
بانوی نقّاش
طعم این کتاب، شیرینه، خیل شیرین از اون طعم هایی که کمی تلخی هم توش هست تلخی سوژه شدن، سوژه ی رسانه های دروغین دشمن! تلخی گذروندن بهترین سال های زندگی ات در اسارت به مدت هشت سال اما شیرینی هم نشینی با #ملاصالح شیرینی سرکار گذاشتن خبرنگار ها شیرینی اتحاد های 23 نفره شیرینیِ این که شاید سن و سالت کم بنظر بیاد اما دشمنت خیلی بیشتر از این حرفا ازت وحشت داره #آن_بیست_و_سه_نفر رو حتما بخونیم به خاطر اینکه ببینیم میشه منعطف بود میشه صبر و استقامت داشت
°•|رِیْحـٰانَـةُالنَّبـے|•°
کتاب،خیلی عالی بود...چند روز پیش،من نسخه الکترونیکی کتابو به صورت کامل خریدم ولی الان مینویسه شما کتابو به صورت کامل دانلود نکردید،این نسخه رو حذف کنید و دوباره دانلود کنید!اگه بخوام دوباره دانلود کنم باید هزینشو دوباره پرداخت کنم؟برای رفع مشکل باید چی کار کنم؟
Amir
فوق العاده بود
نازنین
عالی بود
homa51
چندوقت پیش این کتاب رو خوندم وحالا که فکرمیکنم‌میبینم‌، قصه‌آن هنوز به خوبی یادم هست . دلیلش‌به‌نظرم‌‌جذابیت‌وگیرایی‌قصه‌است‌که‌ خواننده‌راهمراه‌خودمی‌کندویابه‌زبان‌دیگر‌خواننده‌باآن‌زندگی‌میکند.ودرآخر:خداوند به‌‌ رزمندگان شجاع کشورم ازجمله این بیست وسه نفر بسیجی‌قهرمان‌عاقبت بخیری عطا کند انشاءالله.
علی
عالی بود
A.R.Fakhar
عالی بود. واقعاً از بهترین آثار در زمینه اسارت آزادگان میهن اسلامی مون بود.....
جلائیان
عالی بود اراده استقامت و ایمان این افراد نسبت به سن کم شان فوق العاده بالا بود این از شاخصه های زمان دفاع مقدس است که رزمندگان برخلاف جثه نحیف شان شجاع، دلیر و نترسند و با دست خالی و سن کم تنها با ایمان که بهترین سلاح است به دل میدان میزنند کاش امروز هم از این نوجوان های شانزده ساله بیشتر پیدا بشود.
mohamad
کتاب عالی هست.حتما بخونید
ارسلان
کتابی فوق العاده زیبا و متنی روان و گیرا حتما توصیه میکنم این کتاب مطالعه کنید و از خاطرات یک اثر جنگی لذت ببرید
msanii
خیلی جذاب و عالی... به همگی پیشنهاد میشه.
H@MID
خوبه ولی حیف که مدت کوتاهی رو شرح میده
ehsan fatahi
خیلی خوب بود.جالب و تاثیرگذار بدون اغراق. چون بعضی فیلمهای سینمای ایران و مستندها از زندانبانان عراقی همچون شمر نام میبرن ولی توی این کتاب هم زندانبان بد داریم هم زندانبان و سرباز عراقی خوب. صحنه اول اسیر شدن راوی داستان و بوسیدن پیشانی او توسط سرباز عراقی خیلی جالبه
کاربر ۱۲۳
داستان اسرای نوجوان ایرانی به هر بیست و سه نفرشون بالیدم! "سن یه عدده" از یه زاویه ی جدید برام یادآوری شد. این حجم از بزرگ منشی و فهمیدگی حاصل چی بوده؟
feri
در برابر شجاعت و مقاومت ۲۳ نوجوان ایرانی زبانم قاصره و چیزی نمیتونم بگم، برای داشتن این هم‌وطنان افتخار میکنم و سرم رو بالا میگیرم.حتما مطالعه کنید.
کاربر ۳۱۰۴۷۱۶
ماجرای ماه های اول اسارت ۲۳ تا رزمنده کوچک اما با روح هایی بزرگ...به نظرم از معدود کتاب هایی بود که تصویر سازی خوبی رو برای ما ممکن می کرد تو دو روز خوندمش از بس که گیرا بود گریه و خنده رو با هم براتون میسازه
mehr
فوق العاده ست مخصوصا برای کسانی که این ماجرا رو از رسانه های معاند طور دیگری شنیدند و عوضش کردند مهمه که ماجرای واقعیش رو بدونین
bashasb
لطفا این کتاب رو حتما بخونید و به دیگران هم توصیه کنید. کتابی بسیار درس آموز و تاثیرگذار. واقعا این بیست و سه نفر بزرگ مردانی بودن که با تمام توانشون از خاکشون دفاع کردن. درود بر شرف و غیرت و آزادگی ایشان.
خادم المهدی
کتاب فوق‌العاده تاثیرگذاریه برای نسل جوان که میتونن با خوندن اینجور کتاب هایی به عمق جنگ پی ببرن

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۶ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۶ صفحه

قیمت:
۱۶۲,۰۰۰
تومان