نظرات درباره کتاب قطار مهاراجه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب قطار مهاراجه اثر علیرضا قزوه

نظرات کاربران درباره کتاب قطار مهاراجه

نویسنده:علیرضا قزوه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۷ رأی
۳٫۹
(۷)
م.م پویا
نام قزوه باعث شد به سمت این کتاب بیایم بخرم بخوانم و به یاد بسپارم. کوتاه نوشتگی! اولین چیزی است که باعث جلب مخاطب می شود نویسنده سعی کرده نکاتی را که برای بقیه جالب است نقل کند به آن چاشنی طنز بزند محتوای ذهن خود را به ان پیوست کند . حقیقتا از این که دیدم در هند و ورای مرزهایمان هستند کسانی که زبان فارسی را می جویند و راه ادب فارسی را به دل و به جان می پویند بسیار خشنود شدم رمز هویت ما همین زبان ملی است . خدارا باید به خاطر نعمت زبان و توانای بیان فکر و نظر و نیاز هایمان شاکر باشیم و افزون برآن شکر کنیم خداوند حکیم را که در میان ملتی که اقوام و مذاهب گوناگون در جغرافیای پر گهرش ساکنند زبانی برای همزیستی و مراوده و همدلی زبانی مشترک قرار داده شده است.
کاربر ۱۰۶۸۲۱۸
این کتاب دربردارنده خاطرات نویسنده در برخورد با افراد مختلف در هند هست، نمیشه اسم سفرنامه را روش گذاشت چون اطلاعاتی درمورد جغرافیا و فرهنگ اون منطقه ارائه نمیکنه و چیز زیادی ازش یاد نمیگیرید
اشکان ایرانی
در ابتدا شاید نوشته‌ها خیلی ساده به نظر برسند اما کم کم ارزش و قالب آن دستتان می‌آید در حد خودش یعنی تکه تکه خاطرات بسیار عالی است. طنز آن هم شیرین است.
اساطیر
انگار نویسنده رفته جمکران و قم بهش غذای نذری نرسیده و شروع کرده کتاب نوشتن! اینهایی که نوشتی چه ربطی به هند داره حاجی!
Zohreh Asadi
این چه طرز نقد کردنه

حجم

۱۶۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱۶۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد