نظرات درباره کتاب مسخ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مسخ اثر فرانتس کافکا

نظرات کاربران درباره کتاب مسخ

انتشارات:انتشارات مجید
امتیاز:
۳.۲از ۴۵ رأی
۳٫۲
(۴۵)
Mohammad
(۳-۴-[۱۲]) با اینکه حجم زیادی نداره ولی از نظر معنا و مفهوم بسیار غنیه؛ درک بهتر این رمان نیاز به تفکری عمیق داره، داستان هایی که در ادامه ی کتاب آمده هم خیلی خوبن، خصوصا گراکوس شکارچی.
مُحَ‌ـمَّدجَوٰآد🕊
سلام🌷 صادقانه بخوام بگم: فکر میکردم جالب‌تر از این حرفا باشه ولی خب، ارزش یک‌بار خوندن رو داره... ترجمش خوب نبود واقعا و همین باعث میشد یسری جملات رو دو-سه بار بخونم تا متوجه بشم چی داره میگه! به زور تا آخرش ادامه دادم و البته یسری جاها(تفسیر ها) رو نخوندم چون ترجمش حوصله‌سربر بود!
Aesculapius_99
سبک سورئال کتاب باعث می‌شه که همه نپسندنش. اگه زیاد اهل مطالعه نیستین پیشنهاد نمی‌کنم چون احتمالاً خوشتون نمیاد. در انتهای کتاب چند داستان کوتاه دیگه هم همراه با تحلیلشون هست که اونا هم جالبن. پیشنهاد می‌کنم اگه مسخ رو خوندین حتماً تو اینترنت تحلیلاش رو هم بخونید.
nobady nonn
راجب تفاسیری ک بعد از داستان ها اومده بود واقعا بتظر درست نمیاد که این تفاسیر توی خود کتاب جا بگیرن و وارد حیطه ی خود کتاب بشن باید تو جایی حالت پادکست یا بلاگ باشن
مهسا
خوندن کتاب مسخ یا Die Verwandlung از فرانتس کافکا نزدیک به دو ساعت و نه دقیقه زمان برد. من به آرومی خوندمش و همین الان تموم شد. قبل از شروع کتاب ذهنم درباره نظر هایی که درباره کتاب شنیده بودم درگیر بود. زمانی که شروعش کردم و بعد از چند صفحه هم این تعجب و درگیری ذهن وجود داشت. در عین حال که کمی تصورش سخت بود ولی میل داشتم که تا آخر بخونمش، که فقط به ظاهر داستان توجه نکنم و اون موقعیت‌ها رو درک و به مفهومی که پشتش نشسته فکر کنم. بنظرم کتاب سختیه برای خوندن از این دید که باید بهش فکر کنی، با خودت بگی خب؟ اون موقعیت رو توی ذهنت پخش کنی و بررسی کنی تا بفهمیش. من الان که تموم شده و بعد از خوندن چندتا تحلیل کوتاه از کتاب، خوشحالم که خوندمش. کتاب جالب و متفاوتی بود و داستان اول این کتاب بنظرم زندگی خیلی از انسان‌ها رو پوشش داد. اون حس، اون توصیف حال و اون پایان. بقیه داستان‌ها کوتاه تر اما زمان بیشتری برای فکر کردن نیاز داشتند. در نهایت اگه حوصله خوندن و درگیر بودن ذهنتون درباره شکافتن داستان رو دارید من به بقیه پیشنهادش می‌کنم.
mahdi ahmadi
واقعیت های زندگی
آنشرلی‌ِ گرین گیبلز^^
برای اینکه این کتاب رو دوست داشته باشید باید مفهوم عمیقش رو درک کنید. نویسنده مفهوم عمیقی رو در قالب داستان ساده ای بیان کرده البته من فقط درمورد داستان اول نظر دادم و بقیشو اصلا دوست نداشتم اما به هرحال برای شروع کتابخوانی پیشنهادش نمیکنم...
الیزابت دارسی
کتاب تا یه جایی جالب بود ولی از یه بخشی به بعد اون جذابیت کاهش پیدا میکرد:(
pooya0068
توقعم خیلی بیشتر بود.
elmbaz
بعضی کتاب ها مانند مواد غذایی تاریخ مصرفی دارند و به نظر بنده این کتاب در دوره امروزی جذابیتی ندارد شاید هم مشکل از ترجه این اثر باشد که با ادبیات قدیمی تری ترجمه شده. شاید هم باید این کتاب به زبان اصلی خوانده شود تا بتوان آن را درک کرد و از خواندنش خسته نشد.

حجم

۸۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۸۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
۸,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد