بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ناگفته های زندگی کامالا هریس و جو بایدن | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ناگفته های زندگی کامالا هریس و جو بایدن اثر پیتر شوایزر

بریده‌هایی از کتاب ناگفته های زندگی کامالا هریس و جو بایدن

۴٫۰
(۴)
بسیاری گمان می‌کردند که براون از همسرش جدا خواهد شد و با هریس ازدواج خواهد کرد، اما چنین اتفاقی نیفتاد.
علیرضا
کامالا هریس رابطه‌اش را با مرد مشهور دیگری آغاز کرد: مونتل ویلیامز، مجری برنامهٔ گفت‌وگوی تلویزیونی. رابطهٔ عاشقانه با براون شاید تمام شده بود، اما هریس جاه‌طلبی سیاسی داشت و آن دو دوستی‌شان را ادامه دادند. براون در مقام شهردار ثابت کرد که در رسیدن او به قدرت سیاسی چقدر مفید بود.
علیرضا
هریس که در اوایل کارش دادستان جرائم جنسی بود، برخلاف هالینا، دربارهٔ مخفی کردن گزارش‌ها کار کرد.
علیرضا
امالا هریس ناباورانه برندهٔ انتخابات مرحلهٔ دوم در اوایل ژانویهٔ ۲۰۰۴ شد و به‌عنوان دادستان سانفرانسیسکو سوگند یاد کرد. او تصمیم گرفت به‌جای کتاب مقدس، بر نسخه‌ای از منشور حقوق آمریکا سوگند ادا کند. دو گونه دعای اختتام وجود داشت: یکی از طرف کشیش هندی به زبان سانسکریت و دیگری از طرف کشیش آفریقایی  آمریکایی. سرود ملی آمریکا و نیز سرود ملی سیاهان نواخته شد. بعد از ادای سوگند، موسیقی سیتار و سول پخش شد و غذای هندی سرو گردید.
علیرضا
چارلز لِگ، قاضی ناحیه‌ای آمریکا، دربارهٔ فساد فراگیر تحت نام براون گفت: «گمان می‌کردم فقط در کشورهای جهان سوم است که مردم مجبور می‌شوند برای دریافت خدماتی که شایسته‌اش هستند، به دولت رشوه دهند؛ اما آن را درست همین‌جا در سانفرانسیسکو داریم
علیرضا
موقعی که بروان و کامالا رابطه‌شان را شروع کردند، براون شصت و کامالا بیست‌ونه سال داشت. درواقع، براون دو سال بزرگ‌تر از پدر کامالا بود. در سال ۱۹۹۴، رابطهٔ آن‌ها موضوع بحث در سانفرانسیسکو بود. مادر کامالا از تصمیم دخترش دفاع کرد و حرف‌های زشتی دربارهٔ براون زد: «چرا نباید با ویلی براون دوست باشد؟ او فردی مهم بود و ویلی براون در آینده چه انتظاری می‌تواند از کامالا داشته باشد؟ چیزی به پایان عمرش باقی نمانده است.»
علیرضا
ظاهراً ارتقای هریس به سطح سیاست ملی ارتباط بسیار نزدیکی با یکی از فاسدترین دستگاه‌های سیاسی کالیفرنیا دارد و تحقیقات دربارهٔ استفادهٔ بسیار گزینشی او از اساسنامهٔ کیفری در دوران تصدی‌گری‌اش در مقام دادستان، که احتمالاً برای حمایت از دوستان و شرکای مالی و طرفدارانش بود، سبب ایجاد سؤالات نگران‌کننده‌ای در این باره شده است. از همه نگران‌کننده‌تر، پنهان کردن اطلاعات دربارهٔ ادعاهای مرتبط با رفتار مجرمانه است که شامل برخی از موارد کودک‌آزاری است
علیرضا
هریس را در محافل ترقی‌خواه، به‌عنوان «اوبامای مؤنث»، بسیار تحسین می‌کردند؛ زنی آرام و آراسته و بااعتمادبه‌نفس که برای کسب رازگونگی آدم‌های مشهور و حفاظت از حریم خصوصی‌اش به‌سختی کار کرده بود.
علیرضا

حجم

۹۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۹۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد