بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ناگفته های زندگی کامالا هریس و جو بایدن | طاقچه
کتاب ناگفته های زندگی کامالا هریس و جو بایدن اثر پیتر شوایزر

بریده‌هایی از کتاب ناگفته های زندگی کامالا هریس و جو بایدن

۴٫۰
(۴)
چارلز لِگ، قاضی ناحیه‌ای آمریکا، دربارهٔ فساد فراگیر تحت نام براون گفت: «گمان می‌کردم فقط در کشورهای جهان سوم است که مردم مجبور می‌شوند برای دریافت خدماتی که شایسته‌اش هستند، به دولت رشوه دهند؛ اما آن را درست همین‌جا در سانفرانسیسکو داریم.»
محمدحسین
جو نمایش دنباله‌داری از الگوی بهره‌برداری از قدرت دولتی برای دستاوردهای مادّی خانواده‌اش بود.
محمدحسین
عشق به خانواده بهانهٔ مشروعی برای سوءاستفاده از قدرت نیست.
محمدحسین
در دوران کارزار انتخاباتی هریس در سال ۲۰۰۳، زنی که ادعا می‌کرد دوست‌پسرش با اتوی داغ او را شکنجه کرده است، هریس را به‌سبب مطرح کردن داستانش در دوران مناظرات انتخاباتی، نفرین کرد و گفت: «از هریس به‌خاطر اشاره به پرونده‌ام، متنفرم. ظاهراً هریس حامی قربانیان است؛ اما هرگز قبل از استفاده از پرونده‌ام، با من مشورت نکرد.»
محمدحسین
هریس که در اوایل کارش دادستان جرائم جنسی بود، برخلاف هالینا، دربارهٔ مخفی کردن گزارش‌ها کار کرد. مسئول دفتر هالینا از پرونده‌های قلمرو اسقف اعظم برای پیشبرد تحقیقاتش استفاده کرده و به‌طور علنی دربارهٔ انتشار اسناد بعد از حذف نام و نشانه‌های قربانیان صحبت کرده بود. از طرف دیگر، هریس فوراً تصمیم گرفت اسناد را از بین ببرد.
محمدحسین
بنابر افشای مالی انتخابات سانفرانسیسکو، سروکلهٔ کمک‌های مالی زیاد به کارزار انتخاباتی هریس از طرف افراد وابسته به کلیسای کاتولیک پیدا شد.
محمدحسین
در دوران تصدی‌گری ده سال و شش ماه او در مقام دادستان، هریس نتوانست یک مورد از پرونده‌های سوءاستفادهٔ کشیشان را پیگیری کند و دفتر او گزارش‌های مهم دربارهٔ سوءاستفاده را به‌رغم اعتراضات صورت‌گرفته از سوی گروه قربانیان، به‌طرز عجیبی پنهان می‌کرد.
محمدحسین
عبور از سقف مالی تنها مورد اخلاقی پیش‌آمده در کارزار انتخاباتی هریس نبود. منتقدان پرسش‌هایی را دربارهٔ کمک‌های دریافتی او از افراد مسئله‌دار مطرح کردند؛ به‌خصوص کمک به کارزار انتخاباتی‌اش از سوی مالکان حلبی‌آبادها که پیش از او در دفتر دادستانی پرونده داشتند.
محمدحسین
قلمرو اسقف اعظم کاتولیک در سانفرانسیسکو حق داشت خیلی نگران باشد. بنابر افشای مالی انتخابات سانفرانسیسکو، سروکلهٔ کمک‌های مالی زیاد به کارزار انتخاباتی هریس از طرف افراد وابسته به کلیسای کاتولیک پیدا شد. هریس رابطهٔ خاصی با کلیسای کاتولیک یا سازمان‌های کاتولیک نداشت، اما همچنان مبالغ بی‌سابقه‌ای از طرف آنان ارسال می‌شد
علیرضا
نحوهٔ رسیدگی هریس به رسوایی سوءاستفادهٔ گستردهٔ کشیشان در سانفرانسیسکو و بعدها در کل ایالت کالیفرنیا، پرسش‌های بسیار بیشتری را مطرح کرد. در دوران تصدی‌گری ده سال و شش ماه او در مقام دادستان، هریس نتوانست یک مورد از پرونده‌های سوءاستفادهٔ کشیشان را پیگیری کند و دفتر او گزارش‌های مهم دربارهٔ سوءاستفاده را به‌رغم اعتراضات صورت‌گرفته از سوی گروه قربانیان، به‌طرز عجیبی پنهان می‌کرد. تِرِنس هالینا، متصدی پیشین هریس در سِمت دادستان سانفرانسیسکو، از این موضوع مطلع بود و تعدادی از کشیشان کاتولیک را بابت این رفتار نامشروع جنسی با کودکان، تحت پیگرد قرار داده و حتی پرونده‌های بیشتری در این باره جمع کرده بود
علیرضا

حجم

۹۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۹۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد