بریده‌های کتاب کاهش وزن، ساده و بدون زحمت
کتاب کاهش وزن، ساده و بدون زحمت اثر موسسه HTeBooks

کتاب کاهش وزن، ساده و بدون زحمت

۳٫۷
(۶)
«وقتی مردم به من می‌گویند که از عهدهٔ مالیِ باشگاه رفتن برنمی‌آیند، به آنها می‌گویم بیرون بزنین؛ سیارهٔ زمین یک باشگاه است و ما همین الان عضوی از آن هستیم. بدوید، کوهنوردی کنید، عرق بریزید و از تمام شگفتی‌هایی که در دسترس شماست لذت ببرید» استیو ماربولی
iMustbeFaty :/
«به یاد داشته باشید که شما یک فرد سنگین‌وزن نیستید که برای لاغر شدن تلاش می‌کند. شما فردی سالم و آراسته هستید که تلاش می‌کند دوباره دیده شود». سِلسو سوکرکورن
iMustbeFaty :/
اگر لباس‌های گشاد زیادی دارید، آنها را دور بریزید یا جایی امن در انباری بگذارید. معمولاً لباس‌های گشاد به سادگی باعث می‌شود افراد در پیگیری تلاش‌هایشان برای کاهش وزن دچار مشکل شوند، چون در لباسی که پوشیده‌اند احساس راحتی می‌کنند و فکر می‌کنند مشکلی ندارد که به اندازهٔ لباس‌ها چاق شوند! لباس‌های سایز دقیق و حتی کوچک‌تر بخرید، آن‌قدر کوچک که حس کنید به پوستتان چسبیده است. آب رفتن تدریجی لباس‌ها شما را وادار به ادامهٔ کاهش وزن می‌کند تا جایی که آنها خوب به تنتان بنشینند. این کار مانند یک راهکار کاهش وزن معکوس است.
Sheyyyda Vahed
وقتی احساس گرسنگی به شما دست داد، مستقیماً به آشپزخانه رفته و کمی آب بنوشید. حداقل ۵ دقیقه صبر کنید ... هنوز گرسنه هستید؟ یک لیوان دیگر سربکشید و ۵ دقیقه دیگر صبر کنید. اگر همچنان همان احساس گرسنگی دارید پس واقعاً، این چراغ سبزی است برای اینکه چیزی بخورید. اغلب اوقات احساس گرسنگی همین‌جا متوقف می‌شود.
احسان رضاپور
اولین نشانهٔ رایج اشتهای کاذب، مشخص بودن غذایی است که به آن میل دارید. گرسنگی واقعی تفاوتی میان انواع خوراکی‌ها قائل نمی‌شود. اگر واقعاً گرسنه باشید، نفسِ خوردن مهم است نه نوع مادهٔ غذایی. اگر در حالی که میوه و سبزی‌های درون یخچال را نادیده می‌گیرید و به یک دونات شکری فکر می‌کنید، احتمالاً شکمتان دارد فریبتان می‌دهد.
احسان رضاپور

حجم

۴۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

حجم

۴۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد