بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب معجزه شکرگزاری | صفحه ۲۰ | طاقچه
کتاب معجزه شکرگزاری اثر راندا برن

بریده‌هایی از کتاب معجزه شکرگزاری

نویسنده:راندا برن
امتیاز:
۴.۰از ۴۰۷ رأی
۴٫۰
(۴۰۷)
بیدار شدن با ترشرویی یا کج خلقی هم تصادفی نیست؛ شما شب قبل با افکار منفی به خواب رفته‌اید و احتمالاً خودتان از این مسئله آگاه نبوده‌اید. به همین دلیل است که به شما تأکید می‌کنم همیشه قبل از خواب تمرین سنگ جادویی را انجام دهید تا قبل از اینکه بخوابید فقط افکار خوشایند را در ذهن مرور کرده باشید. اگر هر شب قبل از خواب تمرین سنگ جادویی را انجام دهید و سپس هر روز صبح بلافاصله پس از بیدار شدن تمرین شمارش موهبت‌های زندگی را انجام دهید و واژهٔ جادویی سپاسگزارم! را بر زبان برانید؛ داشتن احساسات خوب در کل روز را تضمین کرده‌اید.
نسرین نیکبخت
اگر در بحبوحهٔ یک موقعیت منفی به دنبال یافتن مواردی برای شاد بودن باشید (یافتن داشته‌هایی که باید به دلیل آنها قدردان و سپاسگزار باشیم) ناگهان راه حل مشکل در برابر شما ظاهر می‌شود.
نسرین نیکبخت
دانش گنج است، اما تمرین کردن کلید صندوق گنج است.
نسرین نیکبخت
«به کس که سپاسگزاری (برای شغل و حرفه خود) داشته باشد بیشتر خواهند داد و او به وفور نعمت خواهد رسید؛ و هر کس که سپاسگزاری (برای شغل و حرفهٔ خود) نداشته باشد، حتی داشته‌هایش را نیز از او خواهند گرفت.»
essi.moqadam
«برخیزید و برای هر آنچه دارید سپاسگزار باشید؛ اگر امروز دانش وسیع نداریم، دانش اندک که داریم؛ اگر دانش اندک نداریم، دست کم بیمار نشده‌ایم؛ اگر بیمار شده‌ایم، دست کم هنوز نمرده‌ایم؛ بنابراین باید سپاسگزار باشیم.»
Leila Jabbari

حجم

۱۴۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱۴۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۱۶,۹۰۰
۸,۴۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۱۹
۲۰
صفحه بعد