بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب درک واقعیت جهان موازی | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب درک واقعیت جهان موازی اثر بنتینو ماسارو

بریده‌هایی از کتاب درک واقعیت جهان موازی

انتشارات:نشر ترنگ
امتیاز:
۳.۹از ۷ رأی
۳٫۹
(۷)
اگر منتظر اتفاقات زندگی‌تان شوید، چیزی که تولید می‌کنید قدرت‌های خارجی است که خودْ مخلوق انرژی خودِ برترتان هستند. این قدرت‌ها فقط صورت ظاهر هستند، انعکاس انرژی آگاه خودتان هستند، اما خودتان باعث می‌شوید طوری به نظر برسند گویی هستی جدا دارند و بر شما مسلط هستند.
aaa
مسیری که به نظر می‌رسید در آن حرکت می‌کنید، اکنون به‌شدت تغییر می‌کند؛ چون شما تغییر مهمی در هویت‌تان، در شناخت‌تان از خود و در خواسته‌تان برای خودتان ایجاد کردید. به واقعیت‌تان شوک وارد کرد؛ به شما
aaa
دو تا پنج ثانیه مکث می‌کنید و یک نفس عمیق می‌کشید. به یاد می‌آورید که آگاهی هستید! فرکانس‌تان را تغییر می‌دهید و تصویر دیگری را انتخاب می‌کنید و به این شکل خط زمانی‌تان را تغییر می‌دهید.
aaa
شما آگاهی‌ای هستید با حالتی از بودن ــ درست است! شخصیتی در آن وجود ندارد. شخصیت یک گزینه است؛ مثل کتی است که به تن می‌کنید. مانند بدن، شخصیت هم بخشی از جهانی است که می‌آفرینید. به‌نوبهٔ خود عکس دیگری است.
aaa
گسترش می‌یابید، مطمئن‌تر می‌شوید که قربانی نیستید. درواقع، آگاه می‌شوید که اصلاً موجودی فیزیکی نیستید. درمی‌یابید که درواقع، آگاهی‌ای هستید با حالتی از بودن و همین هم درست است.
aaa
پس، خود را نسبت به چیزی که اکنون در حال ارسالش هستید، آگاه‌تر کنید. پیامی که الآن منتشر می‌کنید چیست؟ چه احساسی از حالتِ هستی‌تان دارید؟ خوشحال هستید؟ سرشار هستید؟ چشم‌انتظار تصویر بعدی هستید؟ یا یک جوری انگار می‌گویید «هوم...؟» چون اگر «هوم...» باشد، حدس بزنید تصویر بعدی چه می‌تواند باشد؟
aaa
اما این مستلزم آن است که هوشیار باقی بمانید، باید متوجه چیزهایی که به جهان می‌گویید باشید. همین الآن دارید چه‌چیزی به جهان می‌گویید؟ به چه‌چیز باور دارید؟ در چه سطحی ارتعاش می‌کنید؟ می‌توانید همین الآن به آن آگاه شوید؟ همین حالا با خودتان هماهنگ شوید. همین الآن چه فرض‌هایی بر شما حاکم‌اند؟
aaa
نقاش خودتان هستید، اما واقف نیستید که چنان قدرتی دارید که می‌توانید هرچه را که می‌خواهید خلق کنید. می‌توانید ناگهان قلم‌مو زدن را متوقف کنید، رنگ دیگری بردارید و روی آفرینش قبلی‌تان نقاشی تازه‌ای بکشید.
aaa
گذشته‌تان هیچ‌گونه ارتباط ساختاری با اکنونِ شما ندارد. واقعیت پنج دقیقه پیش هیچ ارتباطی با واقعیت این لحظه ندارد.
aaa

حجم

۱۳۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۳۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد