بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب درک واقعیت جهان موازی | طاقچه
کتاب درک واقعیت جهان موازی اثر بنتینو ماسارو

بریده‌هایی از کتاب درک واقعیت جهان موازی

انتشارات:نشر ترنگ
امتیاز:
۳.۹از ۷ رأی
۳٫۹
(۷)
مهم‌ترین چیز برای شما نباید این باشد که در زندگی چه‌چیزی به دست می‌آورید، بلکه باید این باشد که چگونه زندگی می‌کنید و احساس‌تان چیست.
aaa
درمان واقعی یعنی هم‌راستایی کامل با خودتان، تا جایی‌که بتوانید همیشه مَسرور بودن را انتخاب کنید،
aaa
هستی ابدی است. فراتر از زمان است، پس، بایستی ابدی باشد. (از دیدگاه محدود به زمان می‌گوییم «ابدی» از دیدگاه خودش همان «بی‌زمانی» است).
aaa
مادامی که قدرت‌تان را واگذار می‌کنید، خود را قربانی می‌بینید و مادامی که احساس می‌کنید کنترلی بر زندگی‌تان ندارید، جز این نیست که انعکاس دقیق خودتان را از انرژی خودتان تولید می‌کنید، انعکاس خارجی آن را. بعد آن صورت بیرونی را سرزنش می‌کنید که آفریدهٔ خودتان و انتخاب خودتان است، اگرچه فراموشش کرده‌اید.
aaa
مدام در حال ارسال پیام به بیرون هستید. به چه کسی یا به چه‌چیزی؟ به خودتان، به آفرینش‌تان، به آینه‌ای که شما را منعکس می‌کند. مدام در حال شکل دادنِ تصویر در آینه‌ای هستید که شما را منعکس می‌کند. پس، لازم است کمی مراقب پیام‌های ارسالی‌تان باشید!
aaa
هرچیزی که شادی فراوانی به شما می‌دهد کمک‌تان می‌کند که ویژگی ارتعاشی‌تان را ارتقا دهید.
aaa
هرگز کسی را ندیده‌ام که بتواند هستی را متوقف‌کند حتی در هنگام مرگ.
Anahid
داشتن یکپارچگی اجتماعی و غم‌خواری به این معنا نیست که به لانهٔ خرگوش دیگران فرو بروید. به این معناست که به بودن در حالت ارتعاشی دلخواه‌تان و به الگویی که هستید وفادار می‌مانید. به این معنا نیست که می‌کُشید و تجاوز می‌کنید یا هرچه را که لازم دارید از دیگران می‌ستانید. به این معنا نیست که دیگران را از خواسته‌های‌شان محروم می‌کنید تا به خشنودی خودتان میدان دهید. این نوع «خواسته‌های سطح پایین» حاکی از آن هستند که فرد هنوز نمی‌خواهد به انتخاب خود در سُرور باشد.
aaa
برای لحظاتی که واقعاً احساس خوبی دارید، سپاسگزار و قدردان باشید و بگذارید وجودتان از آن آکنده شود. بگذارید آن معنای آزادی‌تان باشد، بگذارید تأییدی بر این باشد که به‌لحاظ ارتعاشی، انرژیک، معنوی و آگاهی موفق هستید. احساس خوب همیشه برترین است.
aaa
خوب بدیهی است، همه می‌دانیم که خوشحالی به تجلّی نیست. همه این را می‌دانیم، اما بسیار کم‌اند افرادی که عملاً به آن خلوص و بلوغ رسیده باشند که حالتِ بودن را اولویت قرار دهند.
aaa

حجم

۱۳۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۳۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد