بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب باشگاه پنج صبحی ها | صفحه ۱۷۴ | طاقچه
کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما

بریده‌هایی از کتاب باشگاه پنج صبحی ها

نویسنده:رابین شارما
انتشارات:نشر نون
امتیاز:
۳.۶از ۵۹۹ رأی
۳٫۶
(۵۹۹)
"ثروتمندها روی زمان سرمایه‌گذاری می‌کنن، و فقرا روی پول."
کاربر ۴۰۳۳۸۹۵
«اجازه نده آتش درونت ذره‌ذره در مردابِ ناامیدکنندهٔ زمزمه‌هایی که به تو می‌گویند "هنوز نه" یا "اصلاً ممکن نیست" خاموش شود. اجازه نده قهرمان درونت به‌خاطر سرخوردگی از زندگی‌ای که سزاوارش بودی و هرگز به آن نرسیدی، تباه شود. دنیایی را که آرزویش را داری، می‌توانی برنده شوی. آن دنیا وجود دارد. واقعی است. ممکن است. مال تو است.» آین رَند
اشک انار
«ما برای جشن گرفتن پیروزی‌هایمان تا ابد وقت داریم، اما برای به دست آوردنشان تنها چند ساعت.»
اشک انار
جایی که قلمروی راحتی شما به پایان می‌رسه، دقیقاً همون نقطه‌ایه که بزرگ‌ترین فرصت‌های زندگی‌تون قرار دارن. باورهایی که اسباب آشفتگی شما هستن، حس‌هایی که شما رو می‌ترسونن، پروژه‌هایی که مرعوبتون می‌کنن و آشکار شدن استعدادهایی که بخش ضعیف وجودتون در برابرشون مقاومت نشون می‌دن، دقیقاً، همون جاهایی هستن که شما باید بهشون وارد بشید. به‌عنوان یک تهیه‌کنندهٔ خلاق و جست‌وجوگر آزادی فردی و فرصت‌های عالی، باید به‌طرف این درها برید، چون به عظمت شما باز می‌شن. و بعد، به‌جای اینکه ساختار زندگی‌تون رو جوری شکل بدید که این باورها، حس‌ها و پروژه‌ها رو نادیده بگیرید، اون‌ها رو خیلی سریع، با آغوش باز پذیرا باشید. با قدم گذاشتن درون دایرهٔ ترستون، می‌تونید قدرت فراموش‌شده‌تون رو از نو احیا، و معصومیت و هیبتی رو که بعد از دورهٔ کودکی گم کردید پیدا کنید.»
کاربر ۴۰۳۳۸۹۵
«جوری زندگی نکنید که انگار ده هزار سال از عمرتان باقی مانده. سرنوشت شما بر فراز سرتان معلق است. تا وقتی هنوز زنده‌اید، تا وقتی هنوز روی زمین وجود دارید، تمام تلاشتان را بکنید تا به انسانی بزرگ تبدیل شوید.»
کاربر ۴۰۳۳۸۹۵
تعالی یک رخداد ناگهانی نیست؛ یک فرایند بی‌وقفه است که ممکنه سال‌ها پیشه‌وری، تمرین، فداکاری و رنج سخت‌گیرانه بطلبه تا نتیجهٔ نهایی پروژه به سطحی برسه که دنیا رو تکون بده.» آقای رایلی ادامه داد: «این هم یک مزیت رقابتی عظیم دیگه است، تا به کمکش، نه فقط یک هفته بعد از شکل گرفتن رؤیا توی ذهنتون، بلکه تا ماه‌ها و سال‌های متمادی، در صحرای سوزانِ اقدامِ خلاقانه، با وجود جواب رد، خستگی، سنگ‌پرانی حسودها، بدبینی عزیزانتون، حواس‌پرتی با فرصت‌های جذاب دیگه و یافتن راهتون در زمستان‌های پر از تنهایی شک به خویشتن، بتونید به ایدهٔ اصیلتون وفادار بمونید. این چیزیه که بازنده‌ها رو از چهره‌ها جدا می‌کنه.
Myriam tomezade
«من جزئی از بود و نبود این جهانم. قدرت عظیم کائنات در درون من است. تمام آنچه می‌خواهم، با ایمان، مثبت‌نگری، انتظار بهترین‌ها و باوری هدف‌مند، به‌سمت من در حرکت است. و اگر خواسته‌ام به من نرسد، تنها به این دلیل است که چیز بهتری در راه است. من به حقیقت این گفته باور دارم. تمام جادوگران بر حقیقت این گفته باور دارند.»
Raha
«ذهن ما از سنین پایین این‌طور برنامه‌ریزی شده که زندگی کردن با وفاداری به ارزش‌های استادانه، نبوغ و وقار نیاز به تلاش کمی داره. بنابراین، اگر مسیر ناهموار بشه و نیاز به شکیبایی داشته باشه، ما همه فکر می‌کنیم که در مسیر اشتباه قرار داریم. ما جامعه و فرهنگی متشکل از افراد نرم، ضعیف و ظریف رو تشکیل دادیم که نمی‌تونن روی قول‌هاشون بمونن، تعهداتشون رو رها می‌کنن و به‌محض ظاهر شدن کوچک‌ترین موانع، از رؤیاهاشون دست می‌کشن.»
کاربر ۳۳۴۲۷۸۶
این یک قانونه که افراد موفق، اثرگذار و خوشبخت همیشه به یاد می‌آرن: موفقیت در سطح جهانی دقیقاً از جایی شروع می‌شه که مرزهای دایرهٔ راحتی ما به پایان می‌رسه.»
کاربر ۳۳۴۲۷۸۶
اگر حس می‌کنید که زندگی‌تون به گند کشیده شده، دلیلش فقط اینه که ترس‌هاتون کمی از ایمانتون قوی‌ترن. شما با تمرین می‌تونید ولوم صدای ترسان درونتون رو کم کنید و صدای وجه فاتح وجودتون رو بالا ببرید. حقیقت اینه که تمام چالش‌هایی که در زندگی تجربه کردید، تمام آدم‌های مسمومی که باهاشون رودررو شدید و تمام آزمایش‌هایی که پشت سر گذاشتید برای آماده‌سازی و تبدیل کردن شما به شخصیت حال حاضرتون بوده. شما برای فعال کردن گنج درون و استعدادها و قدرت‌هایی که در حال بیدار شدن در وجودتون هستن به اون درس‌ها نیاز داشتید. هیچ چیز تصادفی نیست. هیچ چیز به هدر نرفته. شما دقیقاً در همون نقطه‌ای قرار دارید که برای رسیدن به متعالی‌ترین خواسته‌هاتون باید درش باشید. زندگی‌ای که شما رو به پایه‌گذار امپراتوری‌ها، متحول‌کنندهٔ دنیا یا شاید هم یک تاریخ‌ساز تبدیل می‌کنه.»
کاربر ۳۳۴۲۷۸۶

حجم

۶۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۶۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان