بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب باشگاه پنج صبحی ها | صفحه ۱۰۵ | طاقچه
کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما

بریده‌هایی از کتاب باشگاه پنج صبحی ها

نویسنده:رابین شارما
انتشارات:نشر نون
امتیاز:
۳.۶از ۵۹۳ رأی
۳٫۶
(۵۹۳)
وقتی پای محافظت از آرامش درونتون در میونه، تحت هیچ شرایطی تسلیم نشید.
sara.kh
«تعهد، انضباط، شکیبایی و تلاش. این‌ها ارزش‌هایی‌اند که امروزه عدهٔ کمی بهشون اعتقاد دارن، در حالی که تعداد زیادی از مردم این ذهنیت رو دارن که یک زندگی غنی، پرثمر و ارضاکننده قراره یه روز مثل گنجشکی در آغاز فصل بهار، دم پنجره‌شون ظاهر بشه. و همچنین، انتظار دارن تمام اطرافیانشون تلاش لازم رو به‌جای اون‌ها اعمال کنن
امیرحسینم
ماریو آندرتی، رانندهٔ فرمول یک گفت: "اگر همه چیز به نظر تحت کنترل می‌آید، معنی‌اش این است که به‌اندازهٔ کافی سرعت ندارید."
امیرحسینم
همه می‌تونن منتقد باشن، ولی مشوق بودن شهامت می‌خواد.
کاربر ۵۵۲۳۷۸۹
به‌قول قدیمی‌ها، وقتی ما جوانیم، سلامتی رو فدای به دست آوردن ثروت می‌کنیم، و وقتی پیر و عاقل می‌شیم، متوجه می‌شیم چه چیزی بیشتر از همه اهمیت داره، و اون وقت حاضریم ثروتمون رو فدا کنیم تا حتی شده برای یک روز سلامتی‌مون رو داشته باشیم. می‌دونید؟ هیچ کس دوست نداره ثروتمندترین فرد توی قبرستون باشه.»
کاربر ۵۵۲۳۷۸۹
یک روزِ بد برای منیتِ شما روزِ عالی‌ایه برای روح شما.
کاربر ۵۵۲۳۷۸۹
وقتی ما چهره‌های اعجاب‌انگیز رو در زمینهٔ تجارت، ورزش، علم و هنر می‌بینیم، در واقع، در حال نگاه کردن به نتایج کسب‌شدهٔ ناشی از تمرکز همه‌جانبه روی یک هدف یگانه و یک مهارت، فداکاری شدید روی یک مقصود، کسب آمادگی در سطوح بالا و مقادیر معتنابهی صبوری هستیم. به یاد داشته باشید که هر شخص حرفه‌ای زمانی غیرحرفه‌ای بوده، و هر استادی زمانی کارش رو به‌عنوان یک مبتدی شروع کرده. افراد عادی می‌تونن شاهکارهای غیرعادی خلق کنن، به شرطی که عادات صحیح رو در خودشون تثبیت کنن.
امیرحسینم
«ما برای جشن گرفتن پیروزی‌هایمان تا ابد وقت داریم، اما برای به دست آوردنشان تنها چند ساعت.» اِیمی کارمایکل
NineTina
حقیقت اینه که تمام چالش‌هایی که در زندگی تجربه کردید، تمام آدم‌های مسمومی که باهاشون رودررو شدید و تمام آزمایش‌هایی که پشت سر گذاشتید برای آماده‌سازی و تبدیل کردن شما به شخصیت حال حاضرتون بوده.
کاربر ۵۵۲۳۷۸۹
بهانه‌هاتون گمراه‌کننده، ترس‌هاتون دروغ‌گو و شک‌هاتون دزدن
کاربر ۵۵۲۳۷۸۹

حجم

۶۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۶۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان