بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب به دنیای مدیریت خوش آمدید | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب به دنیای مدیریت خوش آمدید اثر سودابه خادمی

بریده‌هایی از کتاب به دنیای مدیریت خوش آمدید

۳٫۶
(۱۰)
من مسیر شغلی خود را با بال‌های بسته طی می‌کردم و هیچ فردی به دلیل ملاحظه و ادب آن را به من نگفته بود. بنابراین، چرا هیچ‌کسی به من نگفته بود، و چه چیزی به‌ظاهر آن را برای شریل آسان کرده بود که به من بگوید؟... شخصیت مراقبتی: من می‌دانستم شریل به‌عنوان یک انسان از من مراقبت می‌کند. از آن‌جا که او رشد من را در ذهن‌اش داشت، وقتی من ناراحت شدم کنار نکشید. او مستقیماً می‌خواست من را به چالش بکشد.
هدی✌
«وقتی شما میان هر سه کلمه می‌گویید ’اوم‘، باعث می‌شود احمق به نظر برسید».
هدی✌
آن‌ها این را «مدیریت با پرسه‌زدن» نامیدند، که امروزه اغلب به‌اختصار «اِم‌بی‌دبلیواِی» خوانده می‌شود. در بهترین حالت، یک مدیر چندین بار در روز درگیر «مدیریت با پرسه‌زدن» می‌شود. هدف «مدیریت با پرسه‌زدن» این است که با افراد خود از طریق مزیت تعاملات تصادفی پیوند برقرار کنید، تا کیفیت آن‌چه را که در خطوط مقدم اتفاق می‌افتد درک کنید.
سیستماتیک
جلسات را صرفاً بر اساس رسم و عادت برگزار نکنید. کاملاً هدفمند باشید.
هدی✌
کسی باشید که کار با او آسان است. به‌موقع حاضر شوید و برای جلسات آماده باشید. بیش از آن‌چه از شما خواسته شده است انجام دهید، دائماً بیش از حد قول دهید و بیش از حد تحویل دهید (با تشکر از جیمز آلتاچر برای این توصیه). همیشه آن‌چه را که قول داده‌اید انجام دهید، سخت کار کنید و برای دیگران خوب باشید. شگفت‌انگیز است که این به‌تنهایی تا چه اندازه برای شما منفعت خواهد داشت.
هدی✌
به‌عنوان فردی شناخته شوید که بیش‌ترین چیز را در مورد آن موضوع خاص می‌داند و می‌تواند خلأ دانش را برای مدیرعامل پر کند.
هدی✌
داستان‌ها اطلاعات را به‌یادماندنی‌تر می‌کنند.
هدی✌
ایجاد چارچوب برای سخن‌رانی مؤثر، از جمله نحوهٔ ارائهٔ سخن‌رانی کوتاه یک، سه و پنج دقیقه‌ای.
هدی✌
اکنون نحوهٔ خوب کارکردن دیگران معیاری برای عملکرد شماست.
هدی✌
اگر شما متمرکز بر کمک به دیگران برای رسیدن به آن‌چه که می‌خواهند باشید، خواهید فهمید این موضوع به شما کمک می‌کند تا آن‌چه را که می‌خواهید به دست آورید. وقتی دیگران در سازمان می‌بینند شما مکانی را ایجاد کرده‌اید که افراد به سمت پیشرفت، بهترشدن و در نهایت ارتقا حرکت می‌کنند، شانس‌تان برای پیداکردن مجریان عالی بعدی بیش‌تر می‌شود، چراکه آن دسته از افراد می‌خواهند به تیم شما بپیوندند.
هدی✌

حجم

۲۶۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۲۶۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان