بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب حیفا | صفحه ۱۵ | طاقچه
کتاب حیفا اثر محمدرضا  حدادپور جهرمی

بریده‌هایی از کتاب حیفا

انتشارات:نشر معارف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۷۴۴ رأی
۴٫۵
(۷۴۴)
ابومصعب الزرقاوی با نام اصلی أحمد فاضل النزال الخلایله (زاده ۲۰ اکتبر ۱۹۶۶، زرقا، اردن – درگذشته ۷ ژوئن ۲۰۰۶، عراق) مجاهد بنیادگرای اردنی الاصل که در افغانستان اردویی برای تعلیم شبه نظامیان راه انداخت و پس از رفتن به عراق و رهبری القاعده عراق و به مسئولیت گرفتن تعدادی بمب‌گذاری، در سال ۲۰۰۶ در زمان جنگ عراق کشته شد. با تمام این مطالب، به خاطر اشرافم به روحیات دکتر ابراهیم، تربیت او را در ابو غریب به عهده دارم. ضمناً در گام اول، نام دکتر ابراهیم را پس از مشورت با حیفا، به نام «ابوبکر البغدادی» تغییر دادیم.
هدی✌
ابومصعب الزرقاوی (بنیان‌گذار القاعده عراق در سال ۲۰۰۳)،
هدی✌
در پژوهشکده (شیعه‌شناسی موساد، مستقر در شهر تل آویو) آموخته‌ام که خون شیعه هر جا ریخته شد، همان جا شیعه پرور می‌شود
هدی✌
در جریان جنگ ۳۳ روزه اسرائیلی‌ها خودروی حسان اللقیس را شناسایی کرده و با هواپیمایی بدون سرنشین این خودرو را هدف قرار دادند. اما لحظاتی قبل از اصابت موشک، ایشان متوجه می‌شوند که شناسایی شده‌اند و فوراً ماشین را ترک می‌کنند. در این حمله ماشین ایشان نابود شد اما به خود ایشان آسیبی وارد نشد.
هدی✌
ببین حیفا. وقتی تصمیم گرفتیم نطفه تو را از یکی از بهترین و ورزیده‌ترین مأمورانمون در جولان رو در رحم یکی دیگه از مأمورانمون در عراق بکاریم و تو به دنیا بیای، حتی برای مرگ و بعد از مرگت هم برنامه داشتم.
هدی✌
وقتی سیستم راه افتاد، دیدم نمی توانم سیگنال فرستنده گردنبند را دریافت کنم. GPS کار می‌کرد اما خیلی مبهم بود. باید نصف شهر را مثل دیوونه‌ها می‌گشتم تا بتوانم پیدایش کنم. چون زاویه انتگرالش مبهم بود و نمی‌شد از دور رصد کرد.
رویاهای مُرده
امیدوارم پروژه به خوبی پیش برود و نتایج حداکثری حاصل شود، هرچند که ما در محاسبات خودمان، مأمور هستیم که فقط روی پنجاه درصد نتیجه پروژه‌ها حساب کنیم. اما حتی اگر همین پنجاه درصد هم محقق بشود، از اسلام و اصول و فروع عقاید اهل سنت و شیعیان در طول مدت حدوداً ۲۰ سال چیزی نخواهد ماند!
💟m̺͆a̺͆h̺͆b̺͆a̺͆n̺͆o̺͆o̺͆💟
مادر داره درباره قتل خودش و دخترش حرف می‌زند، مثل آب خوردن. همسران ما حتی درباره میهمانی‌های ساده هم اینطوری حرف نمی‌زنند، چه برسد به دوئل مرگ و زندگی.
صالح قنبرلو
جلسات مهمی‌درباره چگونگی و کیفیت آموزش‌های لازم به ابوبکر البغدادی و ابومحمد العدنانی برگزار شد. تصمیم بر آن شد که ظرف مدت ۳۰۰ روز، در یک پروژه سه مرحله‌ای، آموزش‌های لازم صورت بگیرد. این سه مرحله عبارتند از: صد روز اول: اعتقادات و تجدید نظر در عقاید اسلامی؛ صد روز دوم: آموزش‌های استراتژی و منطقه‌شناسی؛ صد روز سوم: تکنیک‌های لیدرینگ و تربیت راهبری.
صالح قنبرلو
همون گزارش ۷۸۸ صفحه‌ای را میگی که حدود ۷۰۰ صفحه‌اش سفید بود؟
مینا

حجم

۱۶۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

حجم

۱۶۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۷۵
تومان
صفحه قبل۱
...
۱۴
۱۵
صفحه بعد