بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب حیفا | صفحه ۱۴ | طاقچه
کتاب حیفا اثر محمدرضا  حدادپور جهرمی

بریده‌هایی از کتاب حیفا

انتشارات:نشر معارف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۷۵۵ رأی
۴٫۵
(۷۵۵)
افسران بعثی که در دوران صدام، روش‌های مختلف سنگدلی و قساوت را آموزش دیدند و به راحتی مردم عراق را قتل عام می‌کردند امروز نیز اقدامات شنیع داعش در سربریدن گروگان‌ها و رفتار شنیع با زنان ایزدی را مدیریت می‌کنند. جنایات داعش در پایگاه نیروی هوایی اسپایکر در تکریت زادگاه صدام، مصداق عینی دیگر نمایش اقدامات تربیت یافتگان افسران بعثی در دوران صدام است که هم اکنون داعش را در بُعد نظامی و دیگر طرح‌های آن هدایت می‌کنند.
هدی✌
افسران بعثی در داخل گروه تروریستی داعش نفوذ دارند و بیشتر سرکردگان آن بعثی هستند.
هدی✌
فتنه‌های مختلف در عراق پس از پایان رژیم صدام، ریشه در حزب بعث دارد و اوج آن همکاری با تروریست‌ها به ویژه داعش است.
هدی✌
داعش از جای خاصی به عراق حمله نکرد. بلکه کاملاً بومی و خودجوش از طرف افسران حزب بعث، تغذیه و حمایت شد
هدی✌
در جنگ ایران و عراق، وقتی حاج احمد (متوسلیان) فرمانده یکی از قرارگاه‌ها بوده، اسامه شیفته حاج احمد می‌شود و برای او از خاک عراق جاسوسی می‌کرده، خودش را مدیون حاج احمد می‌دانست.
هدی✌
بانو حنانه گفت: «نگران رباب نباش. اون بلده از خودش دفاع کنه. همون اندازه که زنده موندن را یادش دادم، مردن را هم یادش دادم. فقط دعا کن تونسته باشه مقداری از مدفوع حفصه را جمع کنه. اگر روی مو و خون و مدفوع حفصه در آزمایشگاه کار بشه، میشه به خواهران کثیف همولوگش هم رسید.
هدی✌
اسرائیلی‌ها در حال تعریف و نهادینه کردن تفسیری از اسلام به نام «صهیونیزم اسلامی» هستند
هدی✌
نمی‌دانم حفصه چقدر سوره برائت را خوانده و تفسیرش را مسلط است که مدام می‌گوید: «روحیه خشونت و صلابت در یک مجاهد باید در حدّ سوره برائت باشد. باید از همه منافقان برائت جست و فقط یک چیز بین ما و منافقان حکم کند و آن یک چیز هم چیزی نیست جز: «شمشیر».»
هدی✌
اگر زنده نماند، سریعاً جنازه او را به تل آویو منتقل کنید. چرا که جنازه‌اش بدون احتساب وسایل و هورمون‌سازها، حداقل ۱۸۰ ملیون دلار ارزش دارد.
هدی✌
ابومحمد العدنانی و حفصه پشت سر ابوبکر البغدادی اقتدا کرده بودند و نماز جماعت می‌خواندند. معمولاً یک نماز چهار دقیقه‌ای را در نیم ساعت می‌خوانند، ابوبکر مقید است که حداقل چهار صفحه قرآن را در هر رکعت بخواند.
هدی✌

حجم

۱۶۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

حجم

۱۶۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۷۵
تومان