بریده‌های کتاب حیفا
کتاب حیفا اثر محمدرضا  حدادپور جهرمی

کتاب حیفا

انتشارات:نشر معارف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۷۳۸ رأی
۴٫۵
(۷۳۸)
تنها مادری که در همه بحران‌ها پشت بچه‌اش را خالی نمیکنه، مادر همه بچه شیعه‌هاست، فقط حضرت زهراست. یازهرا گفتم، گوشه چشمم خیس شد، با پشت دستم گوشه چشمم را خشک کردم. نفسم داغ داغ شده بود، وقتی نفسم داغ میشه، هیچی نمی‌تونم بگم، فقط می‌تونم بگم: یا زهرا...
صالح قنبرلو
بخشی از لیستی که من برای ده ثانیه کوتاه دیدم و حالم را آنگونه تغییر داد این بود: بیست مرد برای ذبح شدن، بیست کودک پسر برای هدیه به نماینده خلیفه، بیست دختر بچه کمتر از ۱۲ سال برای هدیه دادن به بیست نفر اول پلیس شریعت، ۴۰ زن میان ۲۰ تا ۳۰ سال برای کنیزی ۶۰ نفری که از دروازه‌های الرمادی حفاظت کرده‌اند. ۱۲ سر بریده اسرای شیعه برای سر سلامتی میهمانان و... لا اله الا الله! خدا لعنتشان کند!
کاربر ۳۲۶۲۷۰۲
البته تحقیقات به عمل آمده بسیار گسترده‌تر از هجم اندکی است که
مینا
«همین که همه در حال تک‌روی هستند و هر کس به یک سمت و یه جهت و یک نفر و یک هدف و یک حکومت و یک دولت و یک جایگاه و یک ایده خاص تمایل دارد، به من می‌فهماند که همه به سمت «تک» بودن و «یکتایی» تمایل شدید دارند. اگر «یکی» نبود که این «یک» ها را مدیریت کند، سنگ روی سنگ بند نمی‌شد و همه دنیا زودتر از اینها به هم می‌ریخت، پس هم «او» هست و هم «یکتا» ست اگر یکتا نبود کسی دم از «تک» بودن ایده و فکر و راه و هدفش نمی‌زد.»
SARA
بارها در مصاحبه‌هایم درباره زندانیان القاعده در ابوغریب گفتم که: «غیر پیش‌بینی‌ترین زندانی‌ها که در عین داشتن ظاهری مسلمان و متشرع، اما با خون وضو می‌گیرند و با خون افطار می‌کنند القاعده‌ای‌ها هستند.»
صالح قنبرلو
- سفر چطور بود؟ - طوری که شاید بازم دلم بخواد برم. - از دیدن مسلمان‌ها در معابدشون لذت می‌بری؟ - از دیدن فرمانبرداری شاهزاده‌های عرب از سازمان بیشتر لذت می‌برم.
صالح قنبرلو
«من عاشق خدا هستم، احساس می‌کنم که او واقعاً شایسته پرستش است. نه به خاطر اینکه ما را آفریده است، بلکه به خاطر اینکه دست ما را برای خدمت به خودش باز گذاشته است! خدمت به او توسط خدمت به بندگانش محقق می‌شود. همین که به هم آرامش بدهیم، در واقع، در حال خدمت به او هستیم. اوج عبادت من، خدمت به شما دو نفر است. نوری در چهره شما وجود دارد که رنگ و لعاب نوعی انتخاب دارد؛ شما منتخب هستید، این را با تمام وجود حس می‌کنم. خدایم به من الهام می‌کند که شما می‌توانید منادیان توحید باشید!»
ام‌البنین
بخشی از لیستی که من برای ده ثانیه کوتاه دیدم و حالم را آنگونه تغییر داد این بود: بیست مرد برای ذبح شدن، بیست کودک پسر برای هدیه به نماینده خلیفه، بیست دختر بچه کمتر از ۱۲ سال برای هدیه دادن به بیست نفر اول پلیس شریعت، ۴۰ زن میان ۲۰ تا ۳۰ سال برای کنیزی ۶۰ نفری که از دروازه‌های الرمادی حفاظت کرده‌اند. ۱۲ سر بریده اسرای شیعه برای سر سلامتی میهمانان و...
صالح قنبرلو
شما که باید بهتر از من بدونید، یهودی‌ها معتقدند که دشمن باید حذف بشه مخصوصاً اگر شیعه باشه و اهل تبلیغ علیه یهود باشه. می‌دونید که کجا نوشته، این ساده‌ترین درس «تلمود» هست. (تلمود در زبان عبری:‌ תלמוד به معنی آموختن یا تلمّذ که از آن به‌عنوان «تورات شفاهی» نیز یاد می‌شود، یکی از کتاب‌های اصلی یهودیت ربانی است.
صالح قنبرلو
وسط آن معرکه، حنانه چنان لگدی به سینه ابومحمد زد که ابومحمد نقش دیوار شد.
قلمِ مبارز || محسن

حجم

۱۶۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

حجم

۱۶۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۷۵
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۵صفحه بعد