بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب افسانه ایکاباگ | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب افسانه ایکاباگ اثر جی.کی. رولینگ

بریده‌هایی از کتاب افسانه ایکاباگ

امتیاز:
۴.۰از ۸۰ رأی
۴٫۰
(۸۰)
چرا مردم تصمیم می‌گیرند دروغ‌ها را باور کنند وقتی مدرک چندان معتبری وجود ندارد یا حتی اصلاً هیچ مدرکی در دست نیست؟
NeginJr
ایکاباگ اولین داستان کودکانی است که رولینگ بعد از مجموعهٔ هری پاتر منتشر کرده است. این کتاب به صورت آنلاین برای بچه‌ها و خانواده‌هایشان در دوران قرنطینهٔ سال ۲۰۲۰ منتشر شد تا خلاقانه با آن تعامل داشته باشند و از داستانش لذت ببرند. برندگان مسابقهٔ تصویرگری ایکاباگ کار تصویرسازی این کتاب را انجام داده و به داستان آن جان بخشیده‌اند.
f.rezvani
کردزبرگ معروف بود که پنیرهایی به شکل چرخ‌های بزرگ سفید، توپ‌های نارنجیِ متراکم، بشکه‌هایی پر از پنیرهایی با رگهٔ آبی و پنیرهای کوچک و خامه‌ای نرم‌تر از مخمل دارد. بارونزتاون هم به ژامبون‌های دودی و برشتهٔ عسلی، سوسیس‌های تند، استیک‌هایی که در دهان آب می‌شدند و کیک گوشت گوزن‌هایش معروف بود. دود مطبوعی که از دودکش اجاق‌های آجری بارونزتاون به هوا برمی‌خاست، با بوی تندی که از مغازه‌های پنیرفروشی کردزبرگ می‌آمد، مخلوط می‌شد و تا شعاع شصت‌کیلومتری، آب‌دهان‌ها را به راه می‌انداخت.
پیگیری
من نمی‌توانم بگویم که آیا انسان‌ها واقعاً از ایکاباگ‌ها زاریده شده‌اند یا خیر. شاید وقتی تغییری در ما رخ می‌دهد و بهتر یا بدتر می‌شویم، نوعی از زاریدن را تجربه می‌کنیم. تنها چیزی که می‌دانم این است که کشورها، مثل ایکاباگ‌ها، می‌توانند با مهربانی آرام بگیرند. مهربانی همان چیزی است که سرزمین کورناکوپیا پس از به دست آوردن آن توانست به زندگیِ شادمانه ادامه دهد.
Sara Darvishi
من نمی‌توانم بگویم که آیا انسان‌ها واقعاً از ایکاباگ‌ها زاریده شده‌اند یا خیر. شاید وقتی تغییری در ما رخ می‌دهد و بهتر یا بدتر می‌شویم، نوعی از زاریدن را تجربه می‌کنیم. تنها چیزی که می‌دانم این است که کشورها، مثل ایکاباگ‌ها، می‌توانند با مهربانی آرام بگیرند. مهربانی همان چیزی است که سرزمین کورناکوپیا پس از به دست آوردن آن توانست به زندگیِ شادمانه ادامه دهد
Sara Darvishi
نمی‌دانم چطور، اما بعضی وقت‌ها مردمی که کیلومترها با هم فاصله دارند، گویی متوجه می‌شوند زمان اقدام فرارسیده. شاید تفکرات مانند گَردهٔ گیاهان با نسیم پخش می‌شوند.
luna
چه باید بر سر شیطان بیاید تا کسی یا کشوری را در چنگ خود بگیرد و چگونه می‌توان آن شیطان را دور کرد؟ چرا مردم تصمیم می‌گیرند دروغ‌ها را باور کنند وقتی مدرک چندان معتبری وجود ندارد یا حتی اصلاً هیچ مدرکی در دست نیست؟
هانیه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۰ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۰ صفحه

قیمت:
۹۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد