بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند | صفحه ۱۳ | طاقچه
کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند اثر شری آرگو

بریده‌هایی از کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

۳٫۶
(۵۷)
از آنجا که مردان به اندازهٔ زنان در تشخیص احساسات خبره نیستند، هر کلمه‌ای را که در گوششان بیش از دوبار تکرار کنی جنبهٔ غُرزدن به خود می‌گیرد.
مشکات
رئیس‌جمهور اسبق لیندن بی جانسون گفت «باید بدانی چه زمان سکوت اختیار کنی.» اگر به شخصی که دارد به خیال خودش تو را فریب می‌دهد نشان دهی که متوجه رفتارش شده‌ای، سعی خواهد کرد بلافاصله ذهن تو را منحرف کند. او خواهد گفت که «چقدر شکاک و بی‌اعتمادی.» یا «داری یک تنه به قاضی می‌روی!».
مشکات
بخشی از شخصیت مردم که با رفتارشان نمایان می‌شود، مهم‌ترین سخن در مورد آنان است؛ و زبان بدن، تنها زبانی‌ست که اهمیت دارد.
مشکات
نظر عامهٔ مردم این است که زنان تا سی‌سالگی به پختگی نمی‌رسند. تا این سن بسیاری از زنان خودشان را پیدا می‌کنند و متوجه می‌شوند که در رابطه چه می‌خواهند و باید با چه اشخاصی رقابت کنند. ارتباطات برایشان راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌شود، چراکه می‌فهمند چه می‌خواهند و می‌توانند منتقل کنند. زن در این دهه از زندگی می‌تواند درمورد نیازهایش اظهارکننده باشد. اگر از رابطه‌اش راضی نباشد می‌تواند دل بکند، چراکه خجالتی و خام نیست.
مشکات
سعی کن صحبت‌هایت کوتاه، هدف‌دار و بامحتوا باشد، درغیراین‌صورت او یک کلمه از حرف‌هایت را هم گوش نخواهد داد
khanom mohandes
اگر همسرت آگاه باشد که تو از هر لحظهٔ زندگی در کنار او احساس رضایت داری، احساس عزت‌نفس خواهد کرد.
khanom mohandes
زن عاقل برای شریک عاطفی‌اش نمایش به راه نمی‌اندازد و سعی می‌کند در برقراری رابطهٔ جنسی هم صادق باشد. او می‌داند که از رابطه چه انتظاری دارد. می‌داند که زن هم به‌طور مساوی در رابطه سهم دارد و اگر به چیزی که می‌خواهد نرسد، با وانمودکردن همسرش را ترغیب نمی‌کند
khanom mohandes
زن در این دهه از زندگی می‌تواند درمورد نیازهایش اظهارکننده باشد. اگر از رابطه‌اش راضی نباشد می‌تواند دل بکند، چراکه خجالتی و خام نیست.
khanom mohandes
قانون جذب شمارهٔ ۱۸ ظاهرت باید نشان دهد که به او آزادی می‌دهی، و او احساس راحتی خواهد کرد.
دختر_گرانبها
قانون جذب شمارهٔ ۱۶ زن زیرک به مردش آزادی عمل می‌دهد.
دختر_گرانبها

حجم

۷۴۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

حجم

۷۴۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

قیمت:
۳۴,۹۹۹
۱۷,۴۹۹
۵۰%
تومان