بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند اثر شری آرگو

بریده‌هایی از کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

۳٫۶
(۵۷)
حالا تو؛ یک زن عاقل و پخته، متوجه می‌شوی که حتی آدم‌بزرگ‌هایی که هرروزه با آنها سروکار داریم می‌توانند گاهی قُلدر و زورگو باشند. مردم چنین کارهای بچه‌گانه‌ای را در سن بالا و همه‌روزه تکرار می‌کنند. آنها تلاش می‌کنند به تو سیلی بزنند و فرار کنند، خواه همکارت باشد، خواه خانواده‌ات، دوستت یا حتی معشوقه‌ات. تنها تفاوت این است که دیگر خوراکی‌هایت را نمی‌دزدند. به‌جایش، آنها عمدی یا غیرعمدی، حس اعتمادبه‌نفس و ارزش تو را از تو می‌دزدند.
khanom mohandes
در طول زندگی مردم زیادی هستند که سعی می‌کنند ایمان و باور تو را متزلزل کنند. هرگاه چنین چیزی پیش آمد تنها به یاد داشته باش که تنها راه چیرگی آنها بر تو این است که خودت در را به رویشان بگشایی.
مشکات
نگرش تو نسبت به خود چیزی‌ست که مردان درمورد تو باور خواهند کرد.
مشکات
مردان برای بیان احساسات به کمک نیاز دارند، آنها به هیچ وجه از احساساتی که به آنها انگیزهٔ عاشقی می‌دهد آگاهی ندارند. وانمود کن قدرت در دستان اوست و او خودش را با شرایط وفق می‌دهد، نیازهای تو را پی می‌گیرد و با تمام وجود سعی و تلاش می‌کند تا تو را راضی کند.
Elizee
«دو مدل زن جذاب داریم؛ زنی که مدام تلاش می‌کند اغواگر باشد و زنی که نیازی ندارد جلب‌توجه کند و خودش جلوه‌گر است. اغلب مردان دومین نوع را جذاب‌تر می‌دانند، البته شاید این‌طور به‌نظر نیاید، چراکه زنان دستهٔ اول بیشتر توی چشم هستند. اما زنی که خود را مدام عرضه نمی‌کند همانی‌ست که مردان او را جدی می‌گیرند.» چیزی که درمورد برد جالب است، این است که او تازه فارغ‌التحصیل شده و اگر مردی در اوایل بیست‌سالگی چنین نظری دارد، قطعاً مردان میانسال و پخته هم چنین نظری را خواهند داشت.
khanom mohandes
هر زنی که برای جلب علاقهٔ مردان از اغواگری استفاده کند نزد مردان احترامش را از دست می‌دهد.
khanom mohandes
زن مستقل زیر بار خودرأیی و تصمیم‌گیری یک‌طرفه نمی‌رود و اگر قرار باشد همیشه به اجبار فیلم موردپسند شریکش را ببیند و غذای محبوب او را سفارش دهد، از رابطه کنار می‌کشد
khanom mohandes
قانون جذب شمارهٔ ۸ بزرگ‌ترین تفاوت میان زنان مستقل و مطیع ترس است. زنان مستقل به مردان نشان می‌دهند که از تنهایی ترسی ندارند.
دختر_گرانبها
در اولین برخورد ظاهر و قیافه حرف اول را می‌زند. بعد از آشنایی و شکل‌گیری احساسات تنها چیزی که مهم است رفتار و منش است. چیزی که مهم است توانایی‌های توست.
حنانه
مردی به من گفت «مردان تا جایی آزادی عمل دارند که زنان به آنها اجازه بدهند.»
zohi

حجم

۷۴۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

حجم

۷۴۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

قیمت:
۳۴,۹۹۹
۱۷,۴۹۹
۵۰%
تومان