بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند اثر شری آرگو

بریده‌هایی از کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

۳٫۶
(۵۷)
بعضی مردان با خنده و شوخی بحث را به مسائل جنسی می‌کشند تا واکنش شما را ببینند. با شوخی بحث را عوض کن، چراکه اگر روی این مسائل به صحبت ادامه بدهی در نظر او چراغ سبز نشان داده‌ای.
khanom mohandes
قانون جذب شمارهٔ ۱۳ با شروطی که در رابطه می‌گذاری نشان می‌دهی که ساده به دست می‌آیی یا مثل یک رویا هستی.
دختر_گرانبها
منتظر ماندن و دنبال گشتن به معنای علاقه به تجرد یا بکارت نیست. باید مطمئن شوی کسی که می‌خواهی به او متعهد شوی شخص درست در زندگی توست. باید شخصی را پیدا کنی که در زندگی‌ات جایی داشته باشد و با تو آن‌طور که شایستهٔ توست رفتار کند.
khanom mohandes
هرگز دست از زندگی و علایق شخصی‌ات نکش. در کلاسی ثبت‌نام کن و هنر جدیدی یاد بگیر. سرگرمی جدیدی پیدا کن. با مردم جدید آشنا شو. هرچه شخصیتت عمیق‌تر و پربارتر باشد، بیشتر موردتوجه است. این حقیقت که تو برای خودت زندگی داری باعث می‌شود بهتر و جالب‌تر به‌نظر برسی. تو درکنار او و دور از او خوشحال و سرگرم هستی و این باعث می‌شود همیشه دم دست نباشی.
banoo
هرگاه زنی در سخنانش، به هر نوع، به عواطفش اشاره کند مردان بلافاصله توجه‌شان را از دست می‌دهند؛ چراکه گفت‌وگوهای طولانی درمورد عواطف درونی از نظر آنها خاله‌زنکی است. سعی کن صحبت‌هایت کوتاه، هدف‌دار و بامحتوا باشد، درغیراین‌صورت او یک کلمه از حرف‌هایت را هم گوش نخواهد داد.
banoo
برای جلوگیری از جرّ و بحث خانگی: با هرچه می‌گوید موافقت کن. برای هیچ چیز توضیح اضافه نده. پشت سرش کاری که درست است را انجام بده. به‌این‌ترتیب زندگی راحت‌تر خواهد شد.
banoo
رابطه یک بازی نیست که بتوانی در آن طرف مقابلت را فریب دهی. رابطه یعنی چگونه خودت را به طرف مقابلت شناسانده‌ای؛ نیازمند محبت یا یک شریک با حقوق برابر. یعنی به او ثابت کرده‌ای که از پس خودت برمی‌آیی.
banoo
حالا تو؛ یک زن عاقل و پخته، متوجه می‌شوی که حتی آدم‌بزرگ‌هایی که هرروزه با آنها سروکار داریم می‌توانند گاهی قُلدر و زورگو باشند. مردم چنین کارهای بچه‌گانه‌ای را در سن بالا و همه‌روزه تکرار می‌کنند. آنها تلاش می‌کنند به تو سیلی بزنند و فرار کنند، خواه همکارت باشد، خواه خانواده‌ات، دوستت یا حتی معشوقه‌ات. تنها تفاوت این است که دیگر خوراکی‌هایت را نمی‌دزدند. به‌جایش، آنها عمدی یا غیرعمدی، حس اعتمادبه‌نفس و ارزش تو را از تو می‌دزدند.
khanom mohandes
اگر کمی اعتمادبه‌نفس داری، لازم است گاهی به دیگران بی‌حرمتی کنی. این بی‌حرمتی به شخصیت افراد نیست، بلکه به نوع تفکر و نگرش آنهاست.
๛دُخــتَرِ شــــَــهریــــــوَر๛
مردان برای بیان احساسات به کمک نیاز دارند، آنها به هیچ وجه از احساساتی که به آنها انگیزهٔ عاشقی می‌دهد آگاهی ندارند. وانمود کن قدرت در دستان اوست و او خودش را با شرایط وفق می‌دهد، نیازهای تو را پی می‌گیرد و با تمام وجود سعی و تلاش می‌کند تا تو را راضی کند.
Elizee

حجم

۷۴۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

حجم

۷۴۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

قیمت:
۳۴,۹۹۹
تومان