بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب تخت خوابت را مرتب کن | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب تخت خوابت را مرتب کن اثر ویلیام. اچ. مک‌ریون

بریده‌هایی از کتاب تخت خوابت را مرتب کن

۳٫۲
(۲۳)
روز خود را با تکمیل یک کار آغاز کنید. ... اگر می‌خواهی دنیا را عوض کنی از تختخوابت شروع کن.
radin1398
هر روز را با انجامِ یک کار شروع کنید. شخصی را پیدا کنید تا در طولِ زندگی به شما کمک کند. به همه احترام بگذارید. بدانید که زندگی عادلانه نیست و شما اغلب شکست خواهید خورد؛ امّا اگر کمی ریسک کنید، با افرادِ زورگو مقابله کنید، دستِ افرادِ شکست خورده را بگیرید و هرگز هرگز تسلیم نشوید… اگر این کارها را انجام دهید، نسلِ بعدی و نسل‌های بعدی در دنیایی بسیار بهتر از آنچه امروز داریم زندگی خواهند کرد؛ و آنچه در اینجا آغاز شده است واقعاً جهان را به جایی بهتر تغییر خواهد داد.
Marziyeh
هیچ یک از ما از لحظاتِ تلخِ زندگی مصون نیستیم. مثل آن قایقِ پارویی کوچک که پایه و اساس آموزش‌های دورهٔ نیروی دریایی ما بود. لازم است همهٔ ما افرادِ خوب را برای رسیدن به مقصدِ خود در زندگی انتخاب کنیم. شما نمی‌توانید به تنهایی پارو بزنید. کسی را پیدا کنید که زندگی‌تان را با او تقسیم کنید. تا جایی که ممکن است دوستانِ زیادی پیدا کنید و هرگز فراموش نکنید که موفّقیّت شما به دیگران بستگی دارد.
امید
زندگی پر از لحظات سخت و دشوار است؛ امّا همیشه کسی هست که شرایطی بدتر از شما داشته باشد. اگر روزهای خود را با تأسّف‌های فراوان پُر کنید، یا برای رفتاری که با شما شده غمگین و اندوهگین باشید، یا شرایط خود را به گردنِ کسی یا چیز دیگری بیندازید، آنگاه زندگی برایتان طولانی و سخت خواهد شد. از طرف دیگر، اگر از برآورده کردن رؤیاهای خود منصرف نشوید و در برابرِ ناملایمات محکم بایستید - در این صورت زندگی همان چیزی می‌شود که شما آن را می‌سازید - و می‌توانید آن را عالی کنید. هرگز، هرگز، زنگ را به صدا در نیاورید! به یاد داشته باشید... هر روز را با انجام یک کار شروع کنید. شخصی را پیدا کنید تا در طولِ زندگی به شما کمک کند. به همه احترام بگذارید. بدانید که زندگی عادلانه نیست و بعضی اوقات شکست خواهید خورد. اما اگر ریسک کنید، در برابر سختی‌ها مقاومت کنید، با زورگویان مقابله کنید، دستِ شکست‌خورده‌ها را بگیرید و هرگز هرگز تسلیم نشوید - اگر این کارها را انجام دهید، می‌توانید زندگی خود را به شکلی بهتر تغییر دهید... و شاید دنیا را!
Nima Goodarzi
کسی را پیدا کنید که زندگی‌تان را با او تقسیم کنید. تا جایی که ممکن است دوستانِ زیادی پیدا کنید و هرگز فراموش نکنید که موفّقیّت شما به دیگران بستگی دارد.
Nima Goodarzi

حجم

۱۰۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

حجم

۱۰۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
۶,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد