بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب تخت خوابت را مرتب کن | طاقچه
کتاب تخت خوابت را مرتب کن اثر ویلیام. اچ. مک‌ریون

بریده‌هایی از کتاب تخت خوابت را مرتب کن

۳٫۳
(۲۲)
روز خود را با تکمیل یک کار آغاز کنید. ... اگر می‌خواهی دنیا را عوض کنی از تختخوابت شروع کن.
Fatima
باید به دنبال چیزی بگردید که بتواند به شما آرامش ببخشد، چیزی که بتواند به شما انگیزه دهد که روزِ جدیدِ خود را شروع کنید، چیزی که بتواند حسی از غرور و سرافرازی را در این دنیایی که گاه بسیار زشت می‌شود تا به شما عزّت نفس بدهد.
Fatima
فقط وسعت قلب شما مهم است اگر می‌خواهی دنیا را عوض کنی... اشخاص را با توجّه به وسعتِ قلبشان اندازه‌گیری کنید.
Fatima
شما نمی‌توانید به تنهایی پارو بزنید. کسی را پیدا کنید که زندگی‌تان را با او تقسیم کنید. تا جایی که ممکن است دوستانِ زیادی پیدا کنید و هرگز فراموش نکنید که موفّقیّت شما به دیگران بستگی دارد.
Fatima
بدونِ شجاعت، دیگران مسیرِ شما به جلو را مشخّص می‌کنند. بدونِ شجاعت، به دامِ وسوسه‌های زندگی می‌افتید. بدونِ شجاعت، زیر سلطهٔ ظالمان و مستبدان قرار می‌گیرید. بدونِ شجاعت، هیچ جامعهٔ بزرگی نمی‌تواند شکوفا شود. بدونِ شجاعت، زورگوها در دنیا رشد و نمو می‌کنند؛ امّا با شجاعت، می‌توانید هر هدفی را دنبال کنید. با شجاعت، می‌توانید با شیطان مبارزه کنید و شکستش دهید.
امید
از بین تمام درس‌هایی که در آموزشِ نیروهای ویژهٔ دریایی آموختم، این مهم‌ترین درس بود: «هرگز تسلیم نشو.» این عبارت، چندان پیچیده به نظر نمی‌آید، اما زندگی، دائماً شما را در شرایطی قرار می‌دهد که ترک کردن کار، خیلی آسان‌تر از ادامه دادن کار است.
Nima Goodarzi
بعضی وقت‌ها مهم نیست چقدر سخت تلاش می‌کنید، مهم نیست چقدر خوب باشید، باز هم مثل یک «کلوچه شکری» تمام می‌شود. شکایت نکنید. بدبختی‌ها تقصیر شما نیست. بلند شوید، به آینده نگاه کنید و به جلو حرکت کنید!
Nima Goodarzi
امید قدرتمندترین نیروی دنیاست.
Negar
بدانید که زندگی عادلانه نیست و شما اغلب شکست خواهید خورد؛ امّا اگر کمی ریسک کنید، با افرادِ زورگو مقابله کنید، دستِ افرادِ شکست خورده را بگیرید و هرگز هرگز تسلیم نشوید… اگر این کارها را انجام دهید، نسلِ بعدی و نسل‌های بعدی در دنیایی بسیار بهتر از آنچه امروز داریم زندگی خواهند کرد؛ و آنچه در اینجا آغاز شده است واقعاً جهان را به جایی بهتر تغییر خواهد داد.
Nima Goodarzi
زندگی یک مبارزه است و همیشه امکان شکست وجود دارد، اما کسانی که با ترس از شکست، در سختی زندگی می‌کنند، یا خجالت‌زده می‌شوند، هرگز به توانایی‌های واقعی خود دست نخواهند یافت. بدون غلبه بر محدودیت‌ها، بدون سُر خوردن با سَر به سوی موانع، بدون جسارتِ زیاد، هرگز نمی‌فهمید که در زندگی چه چیزی واقعاً امکان پذیر است.
Nima Goodarzi

حجم

۱۰۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

حجم

۱۰۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
۶,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد