بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه اثر ژوزف مورفی

بریده‌هایی از کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه

نویسنده:ژوزف مورفی
امتیاز:
۴.۶از ۲۵ رأی
۴٫۶
(۲۵)
اگر ضمیر ناخودآگاهتان را قانع سازید که ثروتمند هستید و همیشه این ثروت در زندگی شما جریان دارد، بدون در نظر گرفتن شیوه‌های رسیدن به ثروت، به صورت اجتناب‌ناپذیری بدان دست خواهید یافت.
abbaszeyaee
هوش بی‌نهایت موجود در ذهن ناخودآگاه می‌تواند در هر لحظه از زمان و هر نقطه از مکان، هر آنچه را که احتیاج دارید، نشانتان داده و از شما فردی روشن فکر و پذیرا بسازد
Mosavi
یک خانم برای دست‌یابی به سلامتی، آرامش، لذت، آگاهی، هدایت، عشق، ثروت، رفاه، شادی و هر چیز دیگری نیازی به همسر ندارد. امنیت و آرامش یک خانم در گرو آگاهی از قدرت‌های درونی و استفادهٔ کارآمد و پیوسته از قوانین ذهنی‌اش می‌باشد.
abbaszeyaee
خانمی که هدفش از ازدواج، دست‌یابی به یک زندگی مرفه و فرار از گرفتاری‌های روزمره باشد، ازدواج موفقی نخواهد داشت. او از قوانین ذهن خود به درستی استفاده نمی‌کند. رفاه او به آگاهی از رابطهٔ متقابل ذهن خودآگاه و ناخودآگاه و نحوهٔ عملکرد آنها بستگی دارد.
abbaszeyaee
مبنای دعا کردن صحیح، داشتن آگاهی و اعتماد محض نسبت به پاسخ‌گویی ذهن ناخودآگاهتان و آگاهی از قدرت بی‌کران آن در مقابل فعالیت‌های ذهن خودآگاه، می‌باشد. اگر از این روش پیروی کنید، دعایتان مستجاب خواهد شد.
abbaszeyaee
ساعت به ساعت و لحظه به لحظه می‌توانید با افکاری که در ذهن دارید، ایده‌هایی که دارید، اعتقاداتی که می‌پذیرید و با صحنه‌هایی که در استودیوی پنهان ذهن خود تمرین می‌کنید، سلامتی، موفقیت و خوشبختی خود را تضمین می‌کنید. این عمارت باشکوه، که به طور دائم مشغول ساخت آن هستید، نشان دهندهٔ شخصیت، هویت و هدف شما از زندگی است.
abbaszeyaee
قانون زندگی به طور منظم در وجودم جریان دارد، من به قدرت ناخودآگاهم ایمان دارم و با کمک آن به همهٔ خواسته‌هایم دست خواهم یافت.»
abbaszeyaee
اگر دچار ترس، نگرانی و اضطراب هستید، راه حل این است که قدرت مطلق ذهن ناخودآگاه خود را کشف کنید تا به آزادی، شادی و سلامتی کامل دست یابید. ذهن ناخودآگاه شما با اتصال به منبع الهی، به شما کمک می‌کند تا در جهت رسیدن به آزادی و سعادت گام بردارید.
abbaszeyaee
تفاوت خودآگاه و ناخودآگاه در استدلال ذهن ناخودآگاه نمی‌تواند بحث و استدلال کند. از این رو، اگر تلقین نادرستی داشته باشید؛ چون ناخودآگاه توان تحلیل و استدلال آن را ندارد، بلافاصله آن را می‌پذیرد و آن را به صورت یک اتفاق وتجربه در عالم واقعی وارد می‌کند. تمام اتفاقاتی که برای شما رخ می‌دهد ریشه در افکار و باورهایی دارد که به ذهن ناخودآگاهتان وارد کرده‌اید. اگر مفاهیم نادرستی را به ذهن ناخودآگاه خود منتقل کرده‌اید، روش مطمئن برای غلبه بر آنها، تکرار افکار سازنده و سازگار است تا جایی که ذهن ناخودآگاه شما آن را بپذیرد. بنابراین، افکار سالم و جدید را به عادات زندگی خود اضافه کنید.
abbaszeyaee
فاوت خودآگاه و ناخودآگاه در استدلال ذهن ناخودآگاه نمی‌تواند بحث و استدلال کند. از این رو، اگر تلقین نادرستی داشته باشید؛ چون ناخودآگاه توان تحلیل و استدلال آن را ندارد، بلافاصله آن را می‌پذیرد و آن را به صورت یک اتفاق وتجربه در عالم واقعی وارد می‌کند. تمام اتفاقاتی که برای شما رخ می‌دهد ریشه در افکار و باورهایی دارد که به ذهن ناخودآگاهتان وارد کرده‌اید. اگر مفاهیم نادرستی را به ذهن ناخودآگاه خود منتقل کرده‌اید، روش مطمئن برای غلبه بر آنها، تکرار افکار سازنده و سازگار است تا جایی که ذهن ناخودآگاه شما آن را بپذیرد. بنابراین، افکار سالم و جدید را به عادات زندگی خود اضافه کنید.
abbaszeyaee

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه