بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب جادوی باور | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب جادوی باور اثر کلود ام بریستول

بریده‌هایی از کتاب جادوی باور

۳٫۳
(۱۸)
و «ذهن منبع قدرت است
Elizee
مجدداً گفتهٔ پاراسلسوس را یادآوری می‌کنم: «افرادی که فاقد قدرت ادراک معنوی هستند، قادر به تشخیص هر چیزی که بازنمود خارجی نداشته باشد نیستند.»
🎸🍃تبسم🍃🎸
سایمون ژوفروی فیلسوف فرانسوی گفت: «ضمیر ناخودآگاه برای کسانی که به آن اعتقادی ندارند زحمتی به خودش نمی‌دهد».
🎸🍃تبسم🍃🎸
ذهن خود را اتاقی با یک در در نظر بگیرید که تنها شما کلید آن را دارید. بستگی به خودتان دارد که تصمیم بگیرید چه چیزی را از طریق در وارد کنید؛ یعنی این‌که آیا شما تحت سلطۀ افکار مثبت یا منفی قرار دارید و این‌که کدام‌یک را می‌خواهید بپذیرید، زیرا ضمیر ناخودآگاهتان به ارتعاشات افکاری پاسخ خواهد داد که بیشترین قدرت را دارند.
seemorgh
ناخودآگاه منبع تصورات خود به خودی انسان و طبیعت است و نوعی حافظه است که در آن سوابق حقایق و تجربیاتی نگهداری می‌شود که هر از گاهی توسط ضمیر خودآگاه برای حفظ امنیت و استفاده در آینده ارسال می‌شود. بنابراین، ضمیر ناخودآگاه نه‌تنها یک انبار قدرتمند از مواد همیشه آماده است که می‌تواند در اختیار ضمیر خودآگاه قرار بگیرد، بلکه یک نیروگاه انرژی است که با استفاده از آن فرد می‌تواند شارژ شود، در نتیجه می‌تواند قدرت، شجاعت و ایمان خود را بازیابی کند. قدرت ضمیر ناخودآگاه شما چنین است!
seemorgh
بعد از مطالعهٔ آموزه‌های عرفانی، علوم مختلف ذهنی و آموزه‌های متداول کلیسا اطمینان یافته‌ام که همهٔ آنها در درجات مختلفی مؤثر واقع می‌شوند، اما فقط به اندازه‌ای که پیروانشان آنها را باور داشته باشند. بنابراین دعا در این زمینه مؤثر است، خواه بخشی از یک عبادت جمعی کلیسایی باشد یا دعایی کاملاً خودجوش و شخصی. با این‌حال من مجبورم نتیجه بگیرم که بسیاری از مردم بدون کمترین باور به پاسخ گرفتن از دعاهایشان فقط به‌صورت سرزبانی دعا می‌کنند، در نتیجه دعایشان مستجاب نمی‌شود! همواره داستان پیرزنی را به خاطر می‌آورم که اعتراف می‌کرد به دعا اعتقاد دارد. روزی او قصد داشت به خرید برود و روز قبل، دعا کرد که خورشید در روز خرید او در آسمان باشد. پس از پایان دعا از پنجره به بیرون نگاه کرد، ابرهای سیاه را دید و بلافاصله گفت: «اما من می‌دانم که باران می‌بارد».
seemorgh
حتماً باید خاطرنشان کنم که کار سخت به تنهایی موفقیتی را به همراه نخواهد داشت. جهان مملو از افرادی است که بسیار زحمت کشیده‌اند اما بهره‌ای از آن نبرده‌اند. چیزی بیش از کار سخت مورد نیاز است؛ یعنی تفکر خلاق و باور محکم به توانایی‌تان در اجرای ایده‌هایتان. افراد موفق در تاریخ با تفکر خود موفق شده‌اند. دستان آنها منحصراً در خدمت مغز آنها بوده است. نکتهٔ مهم دیگر برای موفقیت این است که خواسته‌تان باید بسیار قدرتمند باشد، افکار و اهدافتان با یکدیگر هماهنگ شوند و انرژی‌تان بدون وقفه و متمرکز به کار گرفته شود
seemorgh
بعد از مطالعهٔ آموزه‌های عرفانی، علوم مختلف ذهنی و آموزه‌های متداول کلیسا اطمینان یافته‌ام که همهٔ آنها در درجات مختلفی مؤثر واقع می‌شوند، اما فقط به اندازه‌ای که پیروانشان آنها را باور داشته باشند. بنابراین دعا در این زمینه مؤثر است، خواه بخشی از یک عبادت جمعی کلیسایی باشد یا دعایی کاملاً خودجوش و شخصی.
seemorgh

حجم

۲۳۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۰ صفحه

حجم

۲۳۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۰ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد