بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب حقایق ناگفته | طاقچه
کتاب حقایق ناگفته اثر کامالا هریس

بریده‌هایی از کتاب حقایق ناگفته

نویسنده:کامالا هریس
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۶از ۷۷ رأی
۲٫۶
(۷۷)
«اجازه نده کسی بهت بگه تو چه کسی هستی. خودت بهشون بگو چه کسی هستی.»
Mary gholami
از زندگی آن‌ها آموختیم خدمت به دیگران است که به زندگی هدف و معنا می‌بخشد.
reza
باعث شد بفهمم حتی کسی که اندازهٔ یک کارآموز قدرت دارد هم اگر بخواهد می‌تواند عدالت را اجرا کند.
reza
در امریکا صاحب مقام دادستانی با انتخابات انتخاب می‌شود، چون در کشور ما، جرمی علیه یکی از ما به معنای جرمی علیه تمام ماست. در واقع همان‌طور که از تعریفش پیداست، نظام عدالت کیفری ما شامل مفادی است که در این مفاد قدرتمندان به کسانی که قدرت کمتری دارند آسیب رسانده‌اند و ما از ضعفا انتظار نداریم به تنهایی عدالت را برای خود برقرار کنند و حق‌شان را بگیرند؛ این کار را تلاشی جمعی می‌دانیم. بدین خاطر است که دادستان‌ها نمایندهٔ قربانی نیستند، آنان «نمایندهٔ مردم» هستند؛ جامعه به طور کلی. من همان‌طور که با قربانیانی که شرافت و امنیتشان همیشه برایم در درجهٔ اول بوده کار می‌کردم، این اصل را مهم‌ترین بخش کار خود قرار دادم. آدم باید خیلی شجاع باشد که داستانش را برای همه بگوید و بازپرسی غیرمستقیم در دادگاه را تحمل کند، آن هم وقتی می‌داند جزئیات زندگی خصوصی‌اش برای همه آشکار می‌شود و ممکن است اعتبارش لکه‌دار شود. اما زمانی که در جایگاه شاهد قرار می‌گیرند، در واقع برای همهٔ ما این کار را می‌کنند تا آنان که از قوانین جامعهٔ ما سرپیچی کرده‌اند، نتیجهٔ اعمال‌شان را ببینند و جوابگو باشند.
reza
«آن‌کس که دانش دارد، از کلمات محدود استفاده می‌کند و آن‌کس که درک دارد، خونسرد است.»
Saeed Haidari
خدمت به دیگران است که به زندگی هدف و معنا می‌بخشد.
MAHMOUD*EBRAHIMI
دستمزدها چهل سال است افزایش نیافته‌اند، حتی با وجود اینکه هزینه‌های درمان، تحصیل و مسکن افزایش قابل توجهی پیدا کرده‌اند. طبقهٔ متوسط امروز هر ماهش را با حقوق همان ماه سپری می‌کند و هیچ‌گونه پس‌اندازی ندارد.
محمدحسین
وقتی پای مهم‌ترین چیزها در میان باشد، وجوه اشتراک‌مان خیلی بیشتر از اختلافات‌مان است.
Saeed Haidari
ایالات متحده بیش از هر کشوری در جهان مردم را به زندان می‌اندازد.
MAHMOUD*EBRAHIMI
اولین گزارش‌مان که نتایجش را آن روز در وقف کالیفرنیا اعلام می‌کردم، تخمین می‌زد که حدوداً یک میلیون بچهٔ دبستانی از مدرسه فرار می‌کنند و در مدارس زیادی تقریباً همه فرار می‌کردند: یکی از مدارس نرخ فرارش بیش از نود و دو درصد بود. بنابراین همین‌طور که روی سن ایستاده بودم، موضوعی که شاید به نظر ارتباط کمی با وظایف دادستان کل ایالت داشت، تبدیل به قلب بیاناتی پرشور شد که در آن‌ها مدرسان و سیاست‌گذاران حاضر در سالن و فراتر از آن را خطاب قرار دادم تا دست به کار شوند و حساسیت این بحران را بپذیرند.
کاربر ۱۴۴۰۶۰۳

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

قیمت:
۴۱,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد