بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بیداری غول درون ۱ | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب بیداری غول درون ۱ اثر آنتونی رابینز

بریده‌هایی از کتاب بیداری غول درون ۱

۳٫۷
(۱۶)
فاوت دوم میان افراد برنده و بازنده یا افراد خوش‌بین و بدبین، چگونگی باور آنها در مورد فراگیری مشکلات است. فرد موفق هیچ گاه مشکلات را فراگیر تلقی نمی‌کند، یعنی تصور نمی‌کند که مشکلی در یک زمینهٔ زندگی، همهٔ جنبه‌های زندگی او را تحت تأثیر قرار دهد. وقتی مشکلی در یک زمینهٔ زندگی برای آنها ایجاد می‌شود، مثلاً به خود می‌گویند: « این تنها مشکل کوچکی است که در زمینهٔ برنامهٔ غذایی خود دچار آن شده‌ام »، تصور نمی‌کنند که: « مشکل اصلی خود من هستم. چون پرخوری کرده‌ام پس همهٔ زندگیم تباه شده است ». برعکس، افراد بدبین (یا همان کسانی که دچار درماندگی اکتسابی شده‌اند) این باور را در خود ایجاد می‌کنند که چون در یک زمینهٔ زندگی با مشکلی مواجه شده‌اند پس همهٔ زندگی آنها تباه شده است
کاربر ۳۴۸۰۹۵۱
بسیاری از افراد موفق با وجود موانع و مشکلاتی که پیش رو داشته‌اند به موفقیت دست یافته‌اند. تفاوت این افراد با کسانی که سریعاً تسلیم مشکلات می‌شوند در این است که تداوم مشکلات را باور ندارند و یا به بیان دیگر به مشکلات خود وابسته نیستند. افراد موفق به ندرت مشکلات را همیشگی و مداوم می‌پندارند، در حالی که افرادی که در زندگی شکست می‌خورند کوچک‌ترین مشکل را نیز همیشگی تلقی می‌کنند. شما با پذیرش این باور که چون هر کاری تا به حال کرده‌اید با شکست مواجه شده از این به بعد هم همین طور خواهد بود، سمی مهلک را وارد سیستم بدنی خود می‌کنید.
کاربر ۳۴۸۰۹۵۱
همهٔ رهبران بزرگ دنیا، همهٔ کسانی که در زمینه‌های مختلف زندگی به موفقیت دست یافته‌اند، از نیروی تجسم مداوم آگاهند، حتی اگر این تجسم بدون جزئیات لازم باشد. اگر بتوانید حس مطلق اطمینانی را که در باورهای نیرومند وجود دارد در خود ایجاد کنید، خواهید توانست به هر موفقیتی دست یابید، حتی آنهایی که از نظر دیگران غیرممکن‌اند. « تنها در تخیل انسان است که هر حقیقتی، وجودی غیرقابل انکار و مؤثر می‌یابد. تخیل، و نه ابداع، استاد برتر هنر و زندگی است. » ـ جوزف کنراد
کاربر ۳۴۸۰۹۵۱
اگر قرار است در زندگی مرتکب خطایی شوید، این خطا را در جهت برآورد بیش از حد توانایی‌های خود انجام دهید (ولی تا جایی که موجب به خطر افتادن زندگی‌تان نشود). این کار دشواری است، چون توانایی‌ها و قابلیت‌های انسانی از حد تصور ما خارجند.
کاربر ۳۴۸۰۹۵۱
باورهایی که به دلیل همین ترس در آنها ایجاد می‌شود آنها را وادار به تعلل می‌کند، بدین ترتیب همهٔ تلاش خود را به کار نمی‌گیرند و به نتیجهٔ مطلوب نمی‌رسند.
کاربر ۳۴۸۰۹۵۱

حجم

۳۵۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۳۵۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد