بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بهشت برین حقیقت دارد | طاقچه
کتاب بهشت برین حقیقت دارد اثر ایبن الکساندر

بریده‌هایی از کتاب بهشت برین حقیقت دارد

انتشارات:پندار تابان
امتیاز:
۳.۴از ۱۱ رأی
۳٫۴
(۱۱)
اُم وضعیت بشر را خيلي بهتر و عمیق‌تر از آنچه كه ما تصور مي‌كنيم درك مي‌كند و با ما همدردي می‌کند. دليلش هم این است كه اُم مي‌داند ما چه چیزی را فراموش كرده‌ايم و تشخيص مي‌دهد كه چه بار سنگيني بر شانه‌ی كسي است كه حضور الهي را حتي براي يك لحظه فراموش کرده باشد.
آشلی سب
فريب خوردن به دوگونه است: يكي باور كردن آنچه حقيقت ندارد، و ديگري باور نكردن آنچه حقيقت دارد. _سورن کی یرکگارد (١٨٥٥-١٨١٣)
zeinaaaabs
ارتباط با خدا فوق‌العاده‌ترين تجربه‌و در عين حال طبيعي‌ترين آنها هم هست، چون خدا هميشه در درون ما حضور دارد. او از همه چیز آگاه است و قادر به هر کاری است و ما را بدون هیچ قید و شرطی دوست دارد.
دوستدار کتاب
آنجا خانه‌ی واقعی ماست و اين تصور كه جهان مادي تنها چيزي است كه اهميت دارد، مثل اين است كه كسي خود را در گنجه‌ی کوچکی زنداني كند و تصور کند كه بيرون از آنجا هيچ چيز وجود ندارد.
دوستدار کتاب
زندگي ما در اين عالم پایین ممکن است ناچیز جلوه کند. چون در قیاس با عوالم دیگر و زندگی‌های دیگر بسيار كوچك و ناچيز است. اما در واقع، زندگي در همين عالم و همين بُعد براي رشد و پيشرفت به سوي عالم الهي از اهميت بسيار ويژه‌اي برخوردار است. موجودات عالم‌های بالاتر ناظر این رشد هستند
دوستدار کتاب
در اين ميان وضعيتم به طرز عجیبی، شبیه به جنين در داخل رحم بود. جنين در درون رحم شناور است، اما هميشه جفت ساكت و آرام او در نزدیکش است، او را تغذيه مي‌كند و رابطه‌ی او را با مادرِ هميشه حاضر و در عین حال نامریی‌اش برقرار مي‌كند. در اين مورد «مادر»، خدا بود
کاربر ۴۵۱۹۰۵۶
هيچ‌يك از ما واقعاً يتيم نيستيم. همه‌ی ما خانواده‌ي ديگري هم داريم: افرادی كه مراقب ما هستند، ولی موقتاً آنها را فراموش كرده‌ايم. کسانی كه اگر به سوی‌شان برويم، منتظرند ما را ياري دهند تا بتوانيم حتي زندگي‌مان را در اين دنيا بهتر هدایت کنیم. همه‌ی ما عزیز و محبوب هستیم. هر يك از ما زير نظر و توجه آفريننده‌اي هستيم كه آن قدر ما را دوست دارد، که از محدوده‌ی درک ما خارج است. این خبر بيش از اين نباید پنهان بماند.
دوستدار کتاب
مشكل اصلي بيشتر افرادي كه اِن دی ئی داشته‌اند،‌وفق دادن دوباره‌ی خود با محدوديت‌هاي جهان خاكي نیست - اگرچه آن هم چالش بزرگي است - بلكه مشكل اصلي آنها اين است كه نمي‌توانند با واژه‌هايي كه در اختيار دارند، كيفيت آن عشق را توصيف كنند.
دوستدار کتاب
در حقيقت بزرگ‌ترين نشانه‌ی واقعيت قلمرو معنوی، معمای شگفت‌انگيز وجود آگاهی است. اين مفهوم به مراتب شگفت‌انگيز‌تر از كشفياتي است كه فیزیک‌دانان يا دانشمندان مغز و اعصاب قادر به انجام آنها بوده‌اند. عدم موفقيت آنها در کشف این معما سبب شده كه ارتباط بسيار نزديك بين آگاهي و مکانیک کوانتوم - و بنابراين واقعيت‌هاي مادي - تا اين حد مبهم باقي بماند.
کاش مثل شهید، شهید باشم...
رويدادي شبيه حالت خواب تلقي مي‌شود كه در آن حالت، همه چيز به كندي صورت مي‌گيرد. خودِ واقعي و عميق ما كاملاً آزاد است. اعمال قبلي آن را فلج نكرده‌اند و در قیدِ هويت و موقعيت هم نیست. اين خود ما درك مي‌كند كه ترس از جهان خاکی بي‌مورد است و بنابراين نيازي ندارد كه از طريق شهرت، ثروت يا موفقيت خودنمایی كند.
آشلی سب

حجم

۲۰۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۲۰۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱۲۳صفحه بعد