بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب باشگاه ۵ صبح | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب باشگاه ۵ صبح اثر رابین شارما

بریده‌هایی از کتاب باشگاه ۵ صبح

۳٫۸
(۶۵)
روح شما معنویت شماست. خیلی اوقات زندگی روزمره، ما را به سمت سطح و ماده می‌کشاند؛ بنابراین در لحظات سکوت صبح زود، کمی وقت بگذارید تا به یاد بیاورید که واقعاً کی هستید و با قهرمان درون خود، پیوند پیدا کنید. در سکوت طلوع آفتاب، در مورد آنچه که به دنیا ارائه می‌دهید مراقبه کنید. بر روی روح خود، تمرکز کنید و با بهترین قسمت خود ارتباط برقرار خواهید کنید.
sahar
میلیاردر توضیح داد: " دوماً، رهایی از حواس‌پرتی کلیدی است. امروزه افراد زیادی، ساعت‌ها درگیر فناوری اعتیادآور اما توخالی شبکه‌های اجتماعی هستند. اگر می‌خواهید برنده شوید، باید متمرکز باشید و سخت نگیرید. این بدان معناست که عاری از هرگونه حواس‌پرتی باشید و تمرکز خود را بر روی پروژه‌های شگفت‌انگیز کاری قرار دهید و در زندگی روزمره، این به معنای کنارگذاشتن همه چیزی است که شما را از تمرکز بی‌وقفه در مورد مهم‌ترین چیزها منحرف می‌کند؛ بنابراین اعلان‌های خود را خاموش کرده و جلسات بیهوده‌ای که شما را از فعالیت‌های واقعاً ارزشمند دور می‌کند، لغو کنید. هر روز یک ساعت را بدون حواس‌پرتی بگذرانید تا با پیوستن به باشگاه ۵ صبح، بتوانید روی موارد مهم تمرکز کنید.
z.gh
او گفت: "اولاً، موفق‌ترین افراد نه به‌خاطر استعداد ذاتی بلکه به‌خاطر میزان سرمایه‌گذاری تعریف می‌شوند. انضباط شخصی و پشتکار، اغلب استعداد ذاتی را پشت سر می‌گذارد؛ بنابراین به‌جای اینکه فکر کنید آنچه که لازم است را ندارید، از هدایایی که به دست آورده‌اید، برای ایجاد تغییر استفاده کنید."
z.gh
به گفته اندرس اریکسون روان‌شناس، فرد باید حداقل ۲.۷۵ از ساعت روزانه خود را به مدت ده سال، در یک مهارت سرمایه‌گذاری کند تا اولین علائم تسلط در سطح نخبه در او ظاهر شود
Roya
به‌جای اینکه فکر کنید آنچه که لازم است را ندارید، از هدایایی که به دست آورده‌اید، برای ایجاد تغییر استفاده کنید
Mina.Hp
انضباط شخصی و پشتکار، اغلب استعداد ذاتی را پشت سر می‌گذارد؛
amir m.f
"تسلط شخصی." به گفته اندرس اریکسون روان‌شناس، فرد باید حداقل ۲.۷۵ از ساعت روزانه خود را به مدت ده سال، در یک مهارت سرمایه‌گذاری کند تا اولین علائم تسلط در سطح نخبه در او ظاهر شود؛ بنابراین اگر می‌خواهید بر خود مسلط شوید، باید هر روز صبح اولین ساعت خود را صرف کاربر روی خود، ذهنیت و همچنین رویکرد خود به‌سلامتی، معنویت و عشق کنید.
stone_heart
" دوماً، رهایی از حواس‌پرتی کلیدی است. امروزه افراد زیادی، ساعت‌ها درگیر فناوری اعتیادآور اما توخالی شبکه‌های اجتماعی هستند. اگر می‌خواهید برنده شوید، باید متمرکز باشید و سخت نگیرید. این بدان معناست که عاری از هرگونه حواس‌پرتی باشید و تمرکز خود را بر روی پروژه‌های شگفت‌انگیز کاری قرار دهید و در زندگی روزمره، این به معنای کنارگذاشتن همه چیزی است که شما را از تمرکز بی‌وقفه در مورد مهم‌ترین چیزها منحرف می‌کند؛ بنابراین اعلان‌های خود را خاموش کرده و جلسات بیهوده‌ای که شما را از فعالیت‌های واقعاً ارزشمند دور می‌کند، لغو کنید. هر روز یک ساعت را بدون حواس‌پرتی بگذرانید تا با پیوستن به باشگاه ۵ صبح، بتوانید روی موارد مهم تمرکز کنید. دوماً، افراد موفق و تاریخ‌ساز، واقعاً قدرت اثر مرکب را درک می‌کنند. این بدان معناست که کارهای کوچکی که روزانه انجام می‌دهید، بسیار مهم‌تر از کارهای بزرگیست که هرچند وقت یک‌بار انجام می‌دهید. در نظر بگیرید که هر روز فقط یک درصد از یک توانایی یا مهارت خود را افزایش دهید. این یک تغییر کوچک است، اما در طول یک سال، ۳۶۵ درصد بهبودیافته است!"
stone_heart
"اولاً، موفق‌ترین افراد نه به‌خاطر استعداد ذاتی بلکه به‌خاطر میزان سرمایه‌گذاری تعریف می‌شوند. انضباط شخصی و پشتکار، اغلب استعداد ذاتی را پشت سر می‌گذارد؛ بنابراین به‌جای اینکه فکر کنید آنچه که لازم است را ندارید، از هدایایی که به دست آورده‌اید، برای ایجاد تغییر استفاده کنید."
stone_heart
تنهایی و حالت مغزی تقویت شده‌ای که در ساعت ۵:۰۰ صبح تجربه خواهید کرد، به شما کمک می‌کند مانند افراد موفق نخبه عمل کنید.
ابوالفضل رجایی زاده

حجم

۱۳٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

حجم

۱۳٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان