بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب باشگاه ۵ صبح | طاقچه
کتاب باشگاه ۵ صبح اثر رابین شارما

بریده‌هایی از کتاب باشگاه ۵ صبح

۳٫۸
(۶۵)
زیگموند فروید اشاره کرد: " احساسات بیان نشده هرگز نمی‌میرند. آنها زنده به خاک سپرده می‌شوند و بعداً با روش‌های زشت‌تری ظاهر می‌شوند. "
Amity
کارهای کوچکی که روزانه انجام می‌دهید، بسیار مهم‌تر از کارهای بزرگیست که هرچند وقت یک‌بار انجام می‌دهید.
sahar
بسیاری از مردم آرزو می‌کنند معجزات خارق‌العاده‌ای برای آنها اتفاق بیفتد، اما افراد موفق واقعاً نخبه یاد می‌گیرند که چگونه معجزات خارق‌العادهٔ خودشان را رقم بزنند
sahar
کارهای کوچکی که روزانه انجام می‌دهید، بسیار مهم‌تر از کارهای بزرگیست که هرچند وقت یک‌بار انجام می‌دهید.
mahdi_yar
کارهای کوچکی که روزانه انجام می‌دهید، بسیار مهم‌تر از کارهای بزرگیست که هرچند وقت یک‌بار انجام می‌دهید. در نظر بگیرید که هر روز فقط یک درصد از یک توانایی یا مهارت خود را افزایش دهید. این یک تغییر کوچک است، اما در طول یک سال، ۳۶۵ درصد بهبودیافته است!"
mary
مطمئن‌ترین راه برای به‌دست‌آوردن بهترین نتیجه در زندگی شخصی و شغلی، ایجاد یک عادت صبحگاهی است.
Mina.Hp
تحقیقات نشان می‌دهد که نور آبی ساطع شده از دستگاه‌های تکنولوژی، سطح ملاتونین - ماده شیمیایی که باعث خواب می‌شود - را کاهش می‌دهد. قرارگرفتن در برابر صفحه دستگاه‌های دیجیتال در زمان قبل از خواب، می‌تواند مانع از خواب راحت و مناسب شما شود؛ بنابراین ارتباط خود را با دستگاه‌های دیجیتال، حداکثر تا ساعت ۸:۰۰ شب ادامه دهید و سپس آنها را خاموش کنید. بقیه عصر را با صحبت با عزیزانتان، مراقبه، حمام آرام یا مطالعه بگذرانید و حداکثر ساعت ۱۰:۰۰ شب به رختخواب بروید. به‌این‌ترتیب، شما واقعاً می‌توانید مقدار زمان خواب خود را تا ساعت ۵:۰۰ صبح به حداکثر برسانید.
z.gh
فرمول ۲۰/۲۰/۲۰ می‌گوید شما ۲۰ دقیقه برای حرکت، ۲۰ دقیقه برای مراقبه و ۲۰ دقیقه برای رشد فرصت دارید."
mary
برای رسیدن به ۵ درصد از نتایج افراد موفق، شما باید کاری را انجام دهید که ۹۵ درصد از کارآفرینان، هنرمندان و سایر افراد تمایل به انجام آن را ندارند.
Mina.Hp
در نظر بگیرید که هر روز فقط یک درصد از یک توانایی یا مهارت خود را افزایش دهید. این یک تغییر کوچک است، اما در طول یک سال، ۳۶۵ درصد بهبودیافته است!"
z.gh

حجم

۱۳٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

حجم

۱۳٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد