بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب قدرت حال | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب قدرت حال اثر اکهارت  تله

بریده‌هایی از کتاب قدرت حال

نویسنده:اکهارت تله
انتشارات:سمام
امتیاز:
۳.۴از ۱۱ رأی
۳٫۴
(۱۱)
اگر از همانند پنداری با فکر دست بردارید، غلط یا درست بودن نظرتان به هوشتان ربطی ندارد و لذا نیاز اجباری، قوی و ناهوشیار به حق به جانب بودن که نوعی خشونت را با خود همراه دارد، از بین می‌رود. شما می‌توانید صریح و محکم احساس و فکرتان را بیان نمائید و نیازی به موضع دفاعی یا تهاجمی نیست. در این حالت هویت شما از جایی واقعی‌تر و عمیق‌تر از وجودتان منشاء می‌گیرد و سرچشمه آن فکر شما نیست
احسان رضاپور
زمانی که هوشیارانه با بدن درونی تماس دارید، مثل درختی هستید که ریشه‌هایش در عمق زمین است و همچون ساختمانی هستید که پایه‌های محکمی دارد.
کاربر ۴۸۳۷۴۲۰
تا هنگامی که فکر، تمام توجه شما را می‌گیرد، از هستی جدا هستید
کاربر ۴۸۳۷۴۲۰
بدانید که تکه‌ای بی‌معنا در جهانی منحرف نیستید که بین مرگ و زندگی آویزانید و فقط برخی لذتهای زودگذر نصیب شما گشته و بعد درد و نابودی نهایی سراغتان می‌آید
کاربر ۴۸۳۷۴۲۰
فکر ایگویی مثل کشتی است که در حال غرق شدن است و اگر از آن خارج نشوید، با آن غرق خواهید شد.
کاربر ۴۸۳۷۴۲۰
اشکال مختلف ترس از جمله نا آرامی، اضطراب، تنش، استرس و نگرانی به‌علت حال ناکافی و آینده زیاد ایجاد می‌شود. اشکال مختلف بخشیدن از جمله احساس گناه، افسوس، سرزنش، سوگ، غم، تند خویی به علت حال ناکافی و گذشته زیاد ایجاد می‌شود.
کاربر ۴۸۳۷۴۲۰
شما می‌توانید به احساستان اجازه دهید همان‌جا باشد، بدون اینکه بخواهید آن را کنترل کنید. شما دیگر با هیجانتان یکی نیستند بلکه نظاره‌گر آن می‌باشید (حاضر و ناظر)
احسان رضاپور
تنها قدم حیاتی درسفر تان به سوی روشن‌بینی این است که یاد بگیرید که خودتان را با فکرتان یکی ندانید. هر وقت که وقفه‌ای در جریان فکر ایجاد می‌شود، نور هوشیاری قوی تر می‌گردد. روزی می‌رسد که به صداهای درون سرتان می‌خندید همان طور که به عتیقه‌هایی که یک کودک جمع کرده، می‌خندید این به آن معنی است که دیگر شما محتویات فکرتان را جدی نمی‌گیرید چرا که خودتان را وابسته به آن نمی‌بینید.
احسان رضاپور

حجم

۲۵۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۲۵۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد