بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب الادختر | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب الادختر اثر امید مهدی‌نژاد

بریده‌هایی از کتاب الادختر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۲۷ رأی
۳٫۶
(۲۷)
الا دختر که قلیون می‌کشی تو که قلیون فراوون می‌کشی تو چرا همچین و همچون می‌شوم من* چرا همچین و همچون می‌کشی تو** * این مصرع تصویری است. ** این مصرع نیز تصویری است.
سیّد جواد
[ در پروفایل‌پیکچر ] الا دختر به استایلت بنازم به فولدربندی فایلت بنازم فتوشاپی بفرما، تا دوباره به تصویر پروفایلت بنازم
ساونج مممود
[ در ورع ] الا دختر که چشمونت سیاهه ز خوبی صورتت مانند ماهه نوشتی یک نظر در روی ما بین نمی‌بینم، خدا گفته گناهه
PARSA
اد (Add) کردن: افزودن، اضافه کردن. آن‌گاه که فردی در یک شبکه مجازی از فرد دیگر تقاضای برقراری ارتباط مجازی می‌کند، اصطلاحاً گفته می‌شود که فرد اول فرد دوم را اد کرده است. اد کردنِ سالک، دو واکنش محتمل را از سوی امر قدسی در پی دارد: «رد» و «اکسپت» . اکسپت به معنای پذیرش حبّ سالک توسط امر قدسی و رد به معنای استغنای امر قدسی از محبت سالک است.
سپیده
الا دختر الا یار صمیمی بیا هَندل بکن یک کار تیمی جوابی از جدیدی‌ها نیامد سلام من به تو یار قدیمی
سیّد جواد
ابزورد (de l'Absurde) : واژه‌ای است فرانسوی که در لغت به معنی پوچ و بی‌معنی است
PARSA
[ در اهمیت حفاظت از حریم هوایی ] الا دختر به پسوردت بنازم به احوالات ابزوردت بنازم دمی غافل شدم، نازل شدی باز به نیروی هوابردت بنازم
PARSA
الا دختر بخوان اشعار و حظ کن نه حظّ بد، که حظّ بی‌‌غرض کن تو که جی‌تاکِ ما را زنده کردی بیا ویندوز ما را هم عوض کن
PARSA
شلوار کردی: شلواری گشاد با دمپای تنگ، که اصالت کردی دارد و در کردستان «پانتول» یا «رانک» نامیده می‌شود. برای رسم الگوی آن باید کادری به عرض یک‌چهارم دور باسن و طول قد شلوار رسم کرد. قد فاق شلوار کردی یک‌سوم قد شلوار است که از انتهای آن پنج سانتی‌متر خارج شده و به یک‌دوم بلندی فاق وصل می‌شود و در هیچ‌کجای عالم چنین فاق فراخی مشاهده نشده است. شلوار کردی در ادبیات عرفانی، در کنار تخمه آفتابگردان و دربی ال‌کلاسیکو، از عوامل تحکیم پیوندهای خانوادگی و برقراری روابط حسنه با انواع برادرزن و باجناق است.
سپیده
ناخن: صفحه‌ای حفاظتی از جنس کراتین که بخشی از دستگاه پوششی بدن به شمار می‌آید و در انتهای انگشتان دست و پا واقع است. ناخن وظیفه خاراندن بخش‌های دیگر دستگاه پوششی بدن را بر عهده دارد و در ادبیات عرفانی دال بر چیز خاصی نیست.
سپیده

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان