بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ورود به خلاقیت | طاقچه
کتاب ورود به خلاقیت اثر علی شمیسا

بریده‌هایی از کتاب ورود به خلاقیت

نویسنده:علی شمیسا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۱از ۱۴ رأی
۲٫۱
(۱۴)
در روابط انسانی اگر خوب صحبت کردن را به رفتار خود اضافه کنید، با نفوذتر خواهید شد. اگر با هیجان صحبت کنید، جلسات دوستانه شما شور و هیجان بیشتری پیدا خواهد کرد.
کرم کتاب
در روش تداعی تصویری هدف پرورش قوه تصور و تصویر است. در این روش لازم است شش اصل را رعایت کرد که عبارت‌اند از: ۱. مضحک بودن تصویر ۲. متحرک بودن تصویر ۳. مبالغه در تصویر ۴. رنگ تصویر ۵. استفاده از خود ۶. جابه‌جایی ۱. مضحک بودن: در این روش ضروری است به ساخت تصویرهای تخیلی دست بزنید. برخی افراد حتی قدرت تجسم اشیای واقعی را به‌طور دقیق ندارند، اما سعی کنید تصاویرتان غیرواقعی و غیرمنطقی باشند. در یک کلام، تمام قوانین طبیعت را در ذهن خود به هم بزنید. به اجسام و اشکال جان و روح انسانی بدهید.‌ مثلاً ماشینی را تصور کنید که راننده آن یک مداد است.
محمد
بدانید که مرحله اول هر کاری حکم یک مبارزه جدی برای شما دارد.
کرم کتاب
مغز انسان بیش از ۲۸ میلیارد سلول عصبی دارد که هر سلول عصبی به منزله یک رایانه کوچک عمل می‌کند؛ اما با تکیه نکردن بر عامل تلاش، این استعداد خدادادی را هدر می‌دهیم.
کرم کتاب
سن و خلاقیت شواهد علمی مبنی بر اینکه خلاقیت از سن پیروی نمی‌کند، توسط پروفسور هاروی سی لهمان تحقیق و تأیید شد. براساس تحقیقی در مورد هزار موفقیت خلاق، متوسط سن افرادی که این ابداعات را انجام داده‌اند ۷۴ سال بوده است
کرم کتاب

حجم

۲۳۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۲۳۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد