بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب هدف ها | طاقچه
کتاب هدف ها اثر برایان تریسی

بریده‌هایی از کتاب هدف ها

امتیاز:
۳.۹از ۱۵ رأی
۳٫۹
(۱۵)
بزرگ‌ترین دشمن موفقیت و سعادت، انواع متفاوت احساسات منفی است. عواطف منفی، شما را در چنبرهٔ خود می‌گیرند، خسته‌تان می‌کنند، و شما را از هر نوع لذتی در زندگی دور نگه می‌دارند. احساسات منفی، از بدو تاریخ، بیش از هر بلا و مصیبتی به نوع بشر آسیب‌زده است. اگر واقعآ می‌خواهید خوشبخت و موفق باشید، یکی از مهم‌ترین اهداف خود را رهاشدن از احساسات منفی قرار دهید. خوشبختانه اگر راه آن را بیاموزید، این کار به‌آسانی انجام‌پذیر است.
shahiieed
رای هدفتان برنامه‌ای روشن تدوین کردید و موعد مقرری برایش در نظر گرفتید، می‌کوشید تا در زمان مقرر به آن دست یابید. اگر تا آن تاریخ به هدفتان نرسیدید، موعد دیگری مقرر کنید ـــ و اگر نیاز بود، یکی دیگر ـــ و تلاش کنید تا سرانجام موفق شوید.
shahiieed
دومین کلید دستیابی به هدف این است که اهداف باید سنجیدنی و عینی باشد. باید بتوان آنها را از منظر شخص ثانی، تجزیه و تحلیل و ارزیابی کرد. «پول زیاد درآوردن» هدف نیست؛ صرفآ آرزو یا یک توهم مشترک میان همهٔ مردم است. به عبارت دیگر، درآوردن میزان خاصی از پول، در یک دورهٔ زمانی دورهٔ خاص هدفی واقعی است. سومین کلید این است که اهداف باید زمان‌بندی
shahiieed
«تقلید کن، تا از پس آن برآیی!»
shahiieed
اولین عامل از چهار عامل ریشه‌ای که احساسات منفی را پدید می‌آورد، بهانه‌تراشی است. تنها وقتی می‌توانید خود یا دیگران را توجیه کنید که به هر دلیلی عصبانی یا منقلب باشید و منفی‌نگر باقی بمانید
shahiieed
بعدها آموختم که وقتی مسئولیت کامل زندگی‌تان را بپذیرید، گامی بلند از کودکی به بزرگسالی برداشته‌اید، کاری که متأسفانه اغلب آدم‌ها هرگز آن را انجام نمی‌دهند.
shahiieed

حجم

۲۲۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

حجم

۲۲۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد