بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب با یک چرا شروع کنید (خلاصه کتاب) | صفحه ۷ | طاقچه
کتاب با یک چرا شروع کنید (خلاصه کتاب) اثر سایمون سینک

بریده‌هایی از کتاب با یک چرا شروع کنید (خلاصه کتاب)

۳٫۰
(۸)
یک بندباز تنها وقتی خطر می‌کند و بدون طناب محافظ در ارتفاع بسیار زیاد کار خود را آغاز می‌کند که از حمایت مدیر سیرک خودش مطمئن است.
هدی✌
برای اینکه کارمندان بتوانند به خوبی از پس مسئولیت‌های خود برآیند باید از حمایت رهبر خود اطمینان داشته باشند.
هدی✌
کارمندان با درگیر شدن در فرآیند انجام کارها می‌توانند چیزهای جدیدی کشف کنند و محصولات تازه‌ای را برای عرضه به مشتریان بسازند.
هدی✌
شرکت‌های موفق برای افراد خود چالش‌هایی اجرا می‌کنند تا به کمک آن ایده‌هایی شکل بگیرد. در این صورت افراد درون شرکت به صورت هدفمند سر کار می‌آیند و تنها حقوق گرفتن، هدف آن‌ها برای کار کردن در یک شرکت نیست
هدی✌
بزرگترین ایده‌ها توسط رهبرها شکل نمی‌گیرد، بلکه کارمندانی که در خط مقدم هر شرکتی حضور دارند آن‌ها را ارائه می‌دهند. چون این افراد از نزدیک با مشتری و همچنین خواسته‌های آن‌ها در ارتباط هستند.
هدی✌
رهبران باید محیطی برای اعضای خود بسازند که در آن ایده‌های ناب شکل بگیرد.
هدی✌
وقتی که افراد با انگیزه را استخدام کنید، موتور موفقیت کسب‌و کارتان با سرعت بیشتری کار خواهد کرد.
هدی✌
یادتان باشد که برای خودتان افرادی را استخدام کنید که به چرایی کاری که انجام می‌دهید، اشتیاق دارند.
هدی✌
رهبرانی موفق هستند که بتوانند این جریان اعتمادسازی را به صورت طبیعی دنبال کنند. یعنی به وسیله باورها و ارزش‌هایی که به وجود آوردند، توانستند پیروان زیادی را دور خود جمع کنند. پیروان آن‌ها از سر اجبار یا برای اینکه پولی دریافت می‌کنند دور چنین رهبرانی جمع نمی‌شوند. آن‌ها بین خودشان و رهبر مورد نظر پیوند احساسی برقرار کردند. آن‌ها می‌دانند که با رهبرشان هدف مشترکی دارند، به همین دلیل هم دور آن جمع می‌شوند و به همه تصمیماتی که می‌گیرد اعتماد دارند
هدی✌
برای اینکه بتوانید اعتماد دیگران را جلب کنید باید به آن‌ها نشان دهید که ارزش‌ها و باورهای مشترکی با یکدیگر دارید و برای چنین چیزهایی حتی حاضر هستید که منافع مادی خود را کنار بگذارید.
هدی✌

حجم

۴۴٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

حجم

۴۴٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

قیمت:
۹,۸۰۰
۴,۹۰۰
۵۰%
تومان